lutego 23, 2015

Black print.

To, że uwielbiam biel na paznokciach wiadomo nie od dziś. Szczególnie w połączeniu z czarnym printem. Takie mani nosi mi się zdecydowanie najlepiej! Wzór, który pokazuję w tym poście noszą wprawdzie dopiero kilka godzin, ale czuję, że ponoszę je nie dzień i nie dwa ^^
I guess it's already commonly known that I just lova white nails. Especially with black prints. Those are simply the best for me to wear! The pattern I wanna show You in this post was made only few hours ago but I recon that i'll wear it for a few days ^^


Tak właściwie to nie ma w nim nic skomplikowanego. Paznokcie pomalowałam dwiema warstwami ulubionej bieli Golden Rose Rich Colour 76. Gdy ta wyschła dodałam coś na wzór panterki czarnym rapidografem Rival de Loop. Całkiem fajny gadżet, ale na dłuższą metę dość upierdliwy w obsłudze. Trzeba się nieźle nagimnastykować, bo plastik z którego wykonane jest opakowanie jest twardy co utrudnia wyciskanie lakieru. Wzór utrwaliłam topem Sally Hansen Insta-Dri. Kombinowałam z matowym wykończeniem, ale ostatecznie wróciłam do błyszczącej wersji :)




In fact there is nothing really complicated about this manicure. First I painted my nails with 2 coats of my fav white polish Golden Rose Rich Colour 76. Once it dried I free-handed a pattern similar to leopard print with black rapidograph form Rival de Loop. It's really nice gadget, but for a longer work it can become soo inconvienient in use. The bottle is made of tough plastic which makes it truly hard to make the polish come out of it. I sealed everything with Sally Hansen Insta-Dri top coat. I was trying this pattern with matte top coat but eventually I stayed with shiny version.



Jak się pewnie domyślacie - jestem zadowolona z tego zdobienia ^^ No i oczywiście ciekawa jestem co Wy o nim myślicie :)
As you may noticed - I'm really satisfied with this manicure ^^ And of course courious what do you think about it :)

31 komentarzy:

  1. Panterka, czy może śnieżny tygrys :D Mnie się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieżny tygrys, też dobre :P Mój P. stwierdził, że mam na paznokciach dalmatyńczyka ^^

      Usuń
  2. wyglądają bomba :) tez takie chce :) obseruwje i czekam na wiecej takich pieknych pazurków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. That is really pretty - black and white is always such a great match :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) Match of black&white can't ever let down ^^

      Usuń
  4. Uwielbiam połączenie bieli z czernią :) mega pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam ogromną słabość do białych paznokci, a połączenie z czernią to już niezawodny klasyk :) Super pod każdym względem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - to połączenie zawsze się sprawdza :) Dzięki ;)

      Usuń
  6. przepiękne mani! aczkolwiek nie mam pojęcia co to rapidograf :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Lakier do zdobień z cieniutką metalową końcówką do zdobień, pokażę kiedyś :)

      Usuń
  7. pięknie to zrobiłaś, proste a jak efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Ostatnio najlepiej mi się nosi takie proste mani :)

      Usuń
  8. Mhmmmm piekne! Ostatnio chciałam tą biel, ale nie było:/ no jak to tak hehe,
    Tez lubie takie połączenia:* cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Trza polować, warto - jest genialna !

      Usuń
  9. o jakie ładne a niby takie proste. super ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio robiłam ale z zeberką ;D W połączeniu bieli z czernią wyglądają nieziemsko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że zeberki jeszcze nie nosiłam :o ale mam zebrzy stempel takze wszystko do nadrobienia :D

      Usuń
  11. Podoba mi się, szkoda tylko, że wzorek się trochę rozmazał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) fakt, trochę zapaskudziłam topem ^^

      Usuń
  12. świetna pantera! połączenie bieli z czernią jest najlepsze! :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczne, zdolna jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi, what a pretty and precise manicure! =)
    Kisses,
    Marghe

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam motywy zwierzęce na paznokciach, połączenie czerni z bielą zawsze wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger