października 18, 2014

Różowo-brzoskwiniowy gradient

Na to sobotnie popołudnie mam dla Was całkowicie niejesienny gradient sprzed jakiś 2 tygodni. Chyba tęsknię za latem :)

For this Saturday afternoon I wanna show you totally not autumn gradient which I've made 2 weeks ago.  I miss summer so much :)


Właściwie (poza topami) całe mani zostało zrobione przy użyciu lakierów Miyo. Jako baza posłużył mi biały Malibu, na który następnie nagąbkowałąm brzoskwiniowy Moccasin i różowy Coctail. Świetnie się sprawdziły ! Jako że wydawało mi się jakoś pusto, nałożyłam na gradient biały topper Lovely Top Jewels, uwielbiam go! Nie pamiętam jakiego top coatu użyłam :)

Beside tops, mani was made with Miyo polishes. As a base I've used white Malibu on which I sponged peach Moccasin and pink Coctail. They were working really nice! I thought that it mani needs something more so I've added white Lovely Top Jewels topper, I just love it! I don't remember which top coat I've used ;)


Was zostawiam ze zdjęciami, a sama uciekam robić sobie mani na imprezę, a co! Mam nadzieję, że ten dzisiejszy przypadł Wam go gustu ;) A Wy - gąbkujecie, lubicie gradienty? Dajcie znać :)

So I leave you with some photos as I'm going to make another mani for tonights party :D Hope You like this one I'm showing You today :) And You - do You sponge, like gradients? Let me know :)




Przepraszam, że tak mało mnie tu ostatnio, ale mam takie urwanie głowy, że ledwo znajduję czas na wszystkie obowiązki, a co dopiero na blog. Mam nadzieję, że w ciągu najbliższych dni uda mi się wszystko ogarnąć i wrócić do regularnego blogowania :)

I'm so sorry that I'm not here as much as I wanna. But I've gor recently a lot of things to do and so little time. I hope that in next few days/weeks I'll be back :)

32 komentarze:

  1. Jest bardzo niejesienny i dobrze! Tęsknię za latem a Ty wprowadzasz odrobinę ciepła w te pochmurne dni swoim mani :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny gradient! :) A ten top z Lovely tak mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi ten top przypomina śnieg ;) śliczny gradient :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również mam ten top:) U mnie sprawdza się super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. This is a gorgeous gradient and I love that topper :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You , glad You like it :) I love this glitter too :)

      Usuń
  6. Połączenie bardzo radosne idealne na dzisiejszy deszczowy dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mani wyszło przecudnie! :) gradienty uwielbiam <3 co do topperu - kiedyś strasznie chorowałam na GR Carnival biały, ale nigdzie nie mogłam go znaleźć, więc kupiłam podobny topper z Vipery ;) a ten jest bardzo do niego podobny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :3
      Też za mną chodził, ale jakoś nigdy nie miałam sposobności żeby go kupić :)

      Usuń
  8. Świetny gradient, a top jeszcze lepszy. Mam nadzieję, że jest dostępny W rosku... muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj, ostatnio mam cały czas ochotę na gradienty :D to chyba rzeczywiście tęsknota za latem...
    piękne cieniowanie, kolory i efekt z topperem! mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Też mnie ciągle do nich ciągnie, niestety czasu brak :)

      Usuń
  10. ładnie ten top wygląda na gradiencie ;) ja się skusiłam na inny z czarno czerwonymi heksami

    OdpowiedzUsuń
  11. jak długo mnie nie było na blogerze!!! (4 miesiące...) Widzę, że blog kwitnie, jest świetny i pazurki też. Nie tylko te, ale i pozostałe z ostatnich 4 miesięcy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, jak fajnie, że wróciłaś ♥ Bardzo mi miło :*

      Usuń
  12. Uwielbiam gradient :-) ten jest świetny a z topem ciekawy na dodatek.

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczne połączenie, bardzo podoba mi sie gradient ;) a ten topper jeszcze dodaje mu uroku

    OdpowiedzUsuń
  14. great combo, love the look of it :D

    OdpowiedzUsuń
  15. top to taka wisienka na torciku, swietnie pasuje do tego gradientu, uwielbiam! ;) Musze rozejrzec sie za tym topem

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie to zrobiłaś, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger