października 24, 2014

Zdobieniowy piątek #24 Niebiesko-turkusowe saran wrap

Po dwóch tygodniach przerwy pora wrócić do mojego piątkowego cyklu. Jeden przepadł przez mój wyjazd do Londynu, a drugi... cóż nie zmieściłam się w czasie, przygody za kierownicą :) Anyway, zapraszam na 24 już Zdobieniowy Piątek, tęskniłyście? :3

After two week break it is high time to get back to my Nail Art Fridays :) One passed because of my London trip and another one... well, I haven't fitted in time cause of adventures while driving :) Anyway, I invite you for 24th Nail Art Friday, did tou miss it ? :3


To mani było całkowitym spontanem. Miałam ochotę coś nadziabać, a na pomysł naprowadził mnie kawalek folii leżący wśród papierów na biurku :) Porwałam więc z pudła Astor Igligli Water (recenzja), który posłużył mi jako baza. Następnie nałożyłam na niego niewielkie kropelki ciemnym turkusem Astor Dark Water Blue (recenzja) i fioletem Rimmel Ultra Violet, tak dla urozmaicenia. Pogniotłam folię, którą potraktowałam lakierowe ciapki. Ot, cała filozofia. Na to tradycyjnie top coat Golden Rose Quick Dry.


This manicure was totally spontanious. I've been feeling like doing something messy and then a piece of foil give me am idea to do saran wrap nails. So I've taken Astor Igligli Water (review) from the box and used it as a base. Then I've applied some drops with dark turquoise Astor Dark Water Blue (review) and Rimmel Ultra Violet. Then I've ruffled piece of foil and used it to make mess with polish drops I'd made before. And that was all I've done. And as always I've applied Golden Rose Quick Dry top coat.





Pewnie już się domyślacie, że dobrze mi się to nosiło. W końcu to niebieski :D Przy okazji przyoomniało mi się jak bardzo podoba mi się Dark Water Blue ♥

As you probably already know, I realy fancied wearing this manicure. Come on, it's blue ! :D And it reminded me how much I like Dark Water Blue ♥


Polecam tą metodę każdemu. Jest łatwa, szybka, a pozwala na stworzenie naprawdę oryginalnego mani :) Sięgacie czasem po folię ? :)

I really recommend this method to everyone. It's quick, easy and allows to create so many unique manis :) Do you use foil sometimes ? :)

16 komentarzy:

  1. bardzo ładne ;) lubię tę metodę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też ją lubię, ale raczej rzadko używam :)

      Usuń
  2. This is a nice looking mani and I like the colours :-) Never tried this technique before! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) You really should try it, it's soo easy :)

      Usuń
  3. takie spontany najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyszło :) zabieram się za tą technikę kupę czasu i zebrać się nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa! zakochałam się w tym połączeniu <3 piękne kolory i świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładnie Ci to wyszło i te kolory takie żywe, cudo! :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger