października 20, 2014

♥♥♥ 200 post! ♥♥♥ Przedstawiam się :)

Nie wiem jak ja tyle wytrzymałam i jak wytrzymałyście to Wy. Ale dziękuję. Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję ♥ Za to że jesteście, za to że czytacie, komentujecie czy czasem nawet ślecie maile. Mam naprawdę wspaniałych czytelników! Wiecie, jak zakładałam bloga myślałam, że pewnie dam sobie spokój po miesiącu, napiszę ze 3 posty. A minął już ponad rok i mija druga setka postów. I jesteście ze mną. I przybywa Was. Niesamowite, dziękuję :*

I don't really know how I hanged on for so long. And how you did it. But I thank You. Thank You so so so so so much ♥ For being here, reading, commenting or even sending mails sometimes. I've got great readers, really! You know, whilst starting my blog I thought to myself that I'd probably give up after a month and 3 posts or so. But I keep on going for over a year now and today second hundret of post goes by. And you're here. And there's more and more of you. Amazing, thank you. 


Doszłam do wniosku, że nigdy tak właściwie nic Wam o sobie nie powiedziałam, stąd pomysł na kilka faktów o mnie :)

I realised that I've never told You anything about myself, so there's and idea to tell you a few facts about me :)

1. Moją przygodę z nail artem zaczęłam jakoś w 2 klasie gimnazjum, więc to już ponad 3 lata :)
My adventure with nail art begun when I was in 2 class of gymnasium, so it's over 3 years now :)

2. Panicznie boję się pająków i innego robactwa, ble!
I'm totally afraid of spiders and other bugs, ugh!

3. Jestem koszmarną bałaganiarą!
I'm horrible mess maker!

4. Zawsze martwię się na zapas, często niepotrzebnie :)
I always worry too much, often unnecesary :)

5. Nie lubię historii stricte miłosnych. Thrillery, akcja i sensacja to moja bajka. Tak jak Marvel ♥ Dobrą komedią też nie pogardzę :) 
I'm really not into love stories. Thrillers, action and sensation are my cup of tea, So is Marvel ♥  I also don't despise with good comedy :)

6. Kocham prowadzić auto! Jestem szczęśliwą posiadaczką prawka od niespełna 2 miesięcy, jeżdżę całkiem często i niesamowicie mi się to podoba :D
I love driving! Ive been a happy owner of licence for nearly 2 months now and I drive quite often and like it a lot! :D

7. Czasem lubię coś napaćkać na papierze. Nie wychodzi mi to może jakoś niesamowicie, ale niektórym to się podoba. Dlatego moje maziaje już 3 rok wiszą w kuchni :)
I sometimes like to paint something. Maybe I'm not so good at it but there are a few people who likes it. That's why one of my paintings hangs on kitchen wall for over 3 years now :)

Zdjęcie słabe, ale niech będzie ;)


8. Jestem perfekcjonistką.
I'm a perfectionist

9. Nie wyobrażam sobie dnia bez muzyki! Słucham jej wszędzie ♥ Uwielbiam poznawać nowe albumy, artystów. Staram się nie zamykać na jeden gatunek, ale mimo wszystko w moim serduchu gra rock \m/
I cannot imagine my day without music! I listen to it everywhere ♥ I just love listening to new albums, artists. I try not to concentrate on one music genere but despite this fact - rock will be always close to my heart \m/

10. Jestem uzależniona od słodyczy i dobrze mi z tym :D
I'm addicted to sweets and I don't hide it :D

To tyle o mnie :) Powiedzcie mi coś o sobie ! Poznajmy się :)
Jeszcze raz - bardzo bardzo bardzo dziękuję, że jesteście ♥

So that's about me :) Tell me something about yourselves! Let's get to know each other :)
And again - thank you so so so much for being here with me ♥

13 komentarzy:

  1. bałaganiara i perfekcjonistka w jednym, skąd ja to znam! ;) a takie 2 pozornie przeciwstawne cechy.

    no i gratuluję 200 postów, na pewno będzie ich znacznie więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zdałam sobie sprawę, że poniekąd się wykuczają :P Ale cóż - taka jest prawda :D

      Dziękuję :*

      Usuń
  2. zaskoczyłaś mnie tym postem :) fajnie się go czytało :) ale też w pierwszej chwili pomyślałam sobie jakim cudem bałaganiara i perfekcjonistka w jednym, ale po głębszym zastanowinieniu się stwierdzam, że jest to możliwe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo tak, filmy Marvela to jest to <3
    Matko boska jaki piękny rysunek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejnych postów i jak najwięcej przyjemności z blogowania, tego Ci właśnie życzę :)
    Ja również nie przepadam za robalami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje okrągłej dwusetki! super wynik :)) i zgadzam się co do pająków - są złe :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Congrats :-D Well done :-)

    I love driving and music is a big passion of mine too :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje okrągłej liczby postów jak zakladalam bloga tez myslalam ze szybko mi minie a tu juz dwa lata leca, i tez nie lubie pajakow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. congrats :D
    i can found myself in 5, 9 and 10 ;)
    your painting looks awesome, wish i could something like that :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger