października 03, 2014

Zdobieniowy piątek #23 Galaxy na projekt Try Again

Ten post to takie dwa w jednym :) Raz - kolejna odsłona zdobieniowego piątku, a dwa - post na projekt Puszki pod tytułem Try Again. Cała idea polega na tym, że odtwarzamy swoje stare zdobienia i patrzymy jaki poczyniłyśmy progres. Mi ten pomysł się niesamowicie spodobał, stąd pomysł na odtworzenie galaxy!

This post is one of 2 in 1 posts. It's combo of next nail art Friday and Puszka's Try Again project. Whole thing is to repaint our old manicures and see how big progress we've made. I just love this idea so I decided to make another galaxy manicure. 



Galaxy na ciemnym tle zawsze sprawiało mi więcej niż to pastelowe i nigdy nie byłam z niego w pełni zadowolona. Teraz też wiem, że kilka rzeczy mogłoby być lepszych, ale i tak jestem zadowolona z efektu końcowego. No i przede wszystkim mam wrażenie, że jest zdecydowanie lepiej niż kiedyś :)

Galaxy on dark base was always quite problematique for me and I was never satisified how it came out. Pastel ones are way much easier for me to do. I know that this manicure could be better but I have a feeling that it's much better that it used to be :)




Lista lakierów, których użyłam:
  • czarny Pierre Rene Professional Devil Black
  • biały Miyo Malibu
  • fioletowe: Rimmel Ultra Violet, Lovely Hot Trends 3, Lovely Classic Nail Polish 97
  • różowe: Miyo Coctail, Miyo Indianred, Astor Quick'n'go 355
  • zielone Pierre Rene Top Flex 226, Golden Rose Pairs 259, Miss Sporty Lasting Colour 470
  • niebieskie: Rimmel Pilow Talk, Golden Rose Rich Color 15, Miyo Pacific
  • pomarańczowe: Miyo Jonquil, Pierre Rene Professional Warm Orange, Essie Capri
  • glitter Revlon Galaxy
  • top coat Sally Hansen Dries Instantly


For this manicue I've used:
  • black Pierre Rene Professional Devil Black
  • white Miyo Malibu
  • purples Rimmel Ultra Violet, Lovely Hot Trends 3, Lovely Classic Polish 97
  • pinks Miyo Coctail, Miyo Indianred, Astor Quick'n'Go 355
  • green Pierre Rene Top Flex 225, Golden Rose 259, Miss Sporty Lasting Colour 97
  • blue Rimmel Pilow Talk, Golden Rose Rich Color 15, Miyo Pacific
  • orange Miyo Jonquil, Pierre Rene Professional Warm Orange, Essie Capri
  • glitter Revlon Galaxy
  • Sally Hansen Dries Instantly top coat



To by było tyle na dziś :) Miałam dla Was przygotowane zdjęcia do tutorialu, ale  po prostu nie dałam rady ich obrobić. Z racji czasu i braku mocy. Ale leżą na dysku i czekają więc jeśli tylko będziecie chciały - przygotuję je na następny tydzień :)
Zapomniałabym! Jako że ten post jest pierwszym do projektu Try Again wypadałoby pokazać jaki progres uczyniłam :) Jeszcze raz wielkie dzięki i pokłony dla Puszki za tak świetny pomysł! Jeśli jeszcze się nie zdecydowałyście na swój udział - polecam ! Jest z tym na prawdę sporo zabawy :D

And that's it for today :) I have some photos taken for tutorial for this manicure, but I just haven't succeeded in preparing it. Because of lack of time and my power, But they're on my disc so if you want I can make it for next week :)
I nearly forgot! As it's first post for Try Again project I should show you the progress I've made! And say again big big thank you to Puszka for her great idea! If you still haven't decided to take part - I recommend it! There is a lot of fun with it :D

Nie wiem jak Wy, ale ja uważam nieskromnie, że różnica jest spora :D To zdjęcie skutecznie odwodzi mnie od wrócenia do kwadratów, okrągłe chyba bardziej pasują mojej płytce i paluchom :D
I don't know what is your mind, but I think the difference is quite visible :D And this photo  is succesfully convincing me that round shape is just more suitable for my nails and fingers :D


Bierzecie udział w tym projekcie? No i - jak Wam się podoba moje galaxy? :) Trzymajcie się ciepło, buźka! :*
Do you take part in this project? And - how do you like my galaxies? :) Keep on well, kisses! :*

PS
Nie bardzo wiem jak będą wyglądały posty w przyszłym tygodniu z racji mojego (wymarzonego i dłuuugo wyczekiwanego) wyjazdu do Londynu :) Już dzisiaj Wam powiem, że niestety nie mam zdobień w zapasie, żeby jakoś zagospodarować następny piątek, ale postaram się o jakąś recenzję czy cuś :D

PS
I don't know how it will be with posts on my blo next week, because of my trip to London. I can already tell you that I don't have any nail art in advance so there won't be a post like this on Friday, but I'll try to write some reviews or so :D

17 komentarzy:

  1. Piękne ;) motyw galaxy zawsze mi się podobał na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mi też, uwielbiam go w każdym wydaniu :)

      Usuń
  2. to jest zdobienie, które marzy mi się już od bardzo dawna, ale ciągle nie mogę się do niego zabrać, mimo że widziałam już chyba milion instrukcji jak je wykonać to nadal tego nie ogarniam ;) jest zdecydowanie lepiej niż kiedyś, teraz wyszło super! Brawo dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, takie kolorowe to galaxy wyszło :) ale szczerze mówiąc to oba mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow these galaxy nails look amazing :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale różnica :O świeże galaxy jest boskie <3
    baw się dobrze w Londynie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. no, zdecydowanie widać postęp, piękne galaxy Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnością progres jest!!!! :-) Manicure wygląda niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Unhas maravilhosa amei tenha uma semana abençoada.
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal de youtube: http://www.youtube.com/NekitaReis

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest ślicznie i widać progres :) Całą akcja strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger