października 22, 2014

Miyo miniDrops Indianred

Tak. Tęsknię za latem :) Stąd recenzja (kolejnego) lakieru  z eksperckiej paczki, Miyo Indianred o kolorze, który skutecznie przypomina o lecie ♥

Yes. I miss summer. That's why I publish review of (another) polish from expert pack, Miyo Indianred with colour that perfectly reminds me of summer ♥


Nazwa: Miyo miniDrops Indianred
Dostępność: sklep Pierre Rene online, niesieciowe drogerie
Cena: ok 5 zł
Pojemność: 8 ml

Full name: Miyo Nailed it! 18 Coctail
Availability: local drugstores
Price: about 5 zl
Capacity: 8 ml


Wykończenie: kremowe
Kolor: intensywny, dość czerwony róż
Pędzelek: typowy dla Miyo, prosty, nie za długi, jak na mój gust dość wąski
Konsystencja: lekko lejąca, ale bardzo przyjemna w aplikacji
Krycie: 2-3 warstwy jeśli dobrze pamiętam
Schniecie: cóż mogło by być lepiej, ale tragedii nie ma :) Ma bardzo ładny połysk - na zdjęciach bez topu :)
Trwałość: nie sprawdzałam, posłużył mi za to jako baza pod zdobienie :)
Zmywanie: bezproblemowe, jak to z kremami bywa ;)


Finish: creme
Color: intensive, kinda red shade of pink
Brush: typical for Miyo, straight, not too long, and quite thin
Consistency: bit watery but really nice to apply
Opacity: 2-3 coats as I remember :)
Drying: not so bad, but could be better :) It has really nice shine - on photos without top coat
Lasting: haven't checked, it was base for some nail art
Removing: easy, as it it with all creme polishes :)




Niby róż, ale dobrze mi się go nosiło :) Jak Wam się podoba? Lubicie takie odcienie? Jeśli tak, to tego z pewnością mogę Wam polecić ;)

Although it's pink, it was nice for me to wear it :) How do You like it? Do You ancy wearing shades like this one? If You do - I can totally recommend it to you :)

Fakt iż lakier został mi wysłany do recenzji nie wpłynął na moją opinię.
The fact that is was given this polish for the review hasn't influenced my opinion.

6 komentarzy:

  1. Uroczy kolor. Ostatnio co raz więcej w internecie postów na temat tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniuski ;) słodziaczek taki ;) taki mi się jakoś kojarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladny kolor i polysk :) Nie wiedizalam ze miyo ma taki kolor w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. It's a pretty colour and looks really good on you :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam róże, teraz też mam na paznokciach :). Nawet w zimę wygląda pięknie ;p

    Dodaję do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger