października 27, 2014

Skórzane pazurki z Wibo Leather Polish 4 ♥

Wiem, że widziałyście już pewnie ze 100 różnych swatchy tego lakieru, ale ja po prostu nie mogę go nie pokazać u siebie :) Więc bez zbędnych ceregieli, zapraszam Was na moją recenzję skórzanego lakieru Wibo :)

I know, you've probably seen over 100 swatches of this polish, but I just can't wait to show it on my blog :) So without dispensable intros I invite You for my review of Wibo's leather polish :)




Nazwa: Wibo Leather Polish 4
Dostępność: Rossmann
Cena: 7-8 zł
Pojemność: 8,5 ml
Full name: Wibo Leather Polish 4 
Availability: Rossmann
Price: 7-8 zl 
Capacity: 8,5 ml

Wykończenie: skórzane. I faktycznie przypomina nieco skórkę, nie to co skórzane Claire's
Kolor: co tu dużo mówić - czysta czerń.
Pędzelek: taki jak we wszystkich lakierach Wibo - raczej wąski i prosty
Konsystencja: lekko lejąca, ale nie całkiem wodnista, taka w sam raz :)
Krycie: do całkowitego przykrycia płytki i uzyskania ładnego efektu potrzebne są 2 warstwy
Schnięcie: wypada całkiem przyzwoicie :)
Trwałość: u mnie 2 dni. Jednak warto zaznaczyć, że u mnie wszystkie ciemne lakiery ścierają się w tempie niemal ekspresowym
Zmywanie: trochę się opiera, ale jest naprawdę ok.



Finish: leather. And it really looks like leather, not like Claire's leather polish
Color: pure black - just it.
Brush: like in every Wibo polish - quite thin and straight
Consistency: bit pouring but not so watery, it's just right :)
Opacity: to cover my nails completly and obtain nice leather effect I've needed 2 coats
Lasting: on my nails - 2 days. It needs to be added that every dark polish wipe from my nails in express pace.
Removing: it resists a little bit but it's not so bad :)


I jeszcze taki dodatek dla tych, które nie są przekonane do kształtu zakrętki :)
For those who are not sure about comfort of the cap :)



Jako tło do zdjęć posłużyła mi moja ukochana skórzana kurteczka ♥ 
Lubię ten lakier i dość często do niego wracam :) Mam jeszcze ochotę na cielistą wersję, ale portfel krzyczy "niee!" :P 
Co sądzicie o tej iście rockowej kolekcji? Podoba Wam się czy to raczej nie Wasze klimaty? Muszę przyznać, że niemal skakałam z radości na wieść o rockowej kolekcji - w końcu coś dla mnie!

As a background for photos I've used my beloved leather jacket ♥
I really like this polish and I use it quite often :) I feel like buying it's nude version, but my wallet screams 'noooo!' out loud :P
What do You think about this rock collection?  Do You like it or it's not Your cup of tea ? I must addmit that it was nearly jumping in happines when I've heard about this release :)

14 komentarzy:

  1. Niezbyt podoba mi się ten efekt na paznokciach, mi trochę przypomina coś odbite na niewyschniętym lakierze:) Przynajmniej mój portfel nie ucierpi:D

    OdpowiedzUsuń
  2. czarny wygląda super, chyba najbardziej mi się ze wszystkich podoba ;) mam bordowy i średnio mi się widzi, na dodatek dziś dostałam swoją nagrodę od Wibo i trafiłam drugie bordo + beż i w tym beżu się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bordo i od momentu zakupu gości u mnie non stop :D Żałuję, że w ofercie nie mają ciemnej zieleni albo grantu :<

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam żadnego lakieru z tej kolekcji, na zdjęciu wygląda ok, ciekawe jak wygląda w rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości też jest spoko, zdjęcia nie do końca oddają jego prawdziwy urok :)

      Usuń
  5. mam i bardzo lubię ;) z ćwiekami wygląda super ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten lakier i rowneimieszane uczucia do niego. Moim zdaniem podobny efekt uzyskam kladac sie spac z mokrym lakierem. spodziewalam sie po nim wiekszych pekniec jak na skorze :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta seria jakoś mi nieprzypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie podobają mi się te wszystkie skórzane lakiery, ale na razie mam żele na paznokciach i czekam z niecierpliwością aż odrosną całkowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I do like these sort of polishes and the finish. This one is lovely :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go w wersji czarnej i beżowej i niby fajnie, ale nie powala, ale testowałam na razie tylko jasny ;) w sumie sama nie wiem czego się spodziewałam, chciaż czerń prezentuje się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger