maja 07, 2014

Essie Mojito Madness ♥♥♥

Ach, jak ja kocham ten lakier ! ♥ Zawsze był na mojej wishliście, ale obawiałam się, że będzie farbował i koniec końców w koszyku nie lądował. Potem stwierdziłam yolo, najwyżej będę miała zielone paluchy :D


Na zdjęciach w towarzystwie akrylowych kropek :)

Nazwa: Essie Mojito Madness
Dostępność: internet np. TU TU TU albo TU 
Cena: 12-30zł
Pojemność: 13,5 ml


<nie mogę się zdecydować jak pisać :3 >

Wykończenie: kremowe, na próżno szukać tu jakichkolwiek udziwnień czy dodatków
Kolor: czysta, żywa, soczysta zieleń ! Piękna, cudowna, wiosenna. Trochę jak trawa (dla Mamy to żaba <w tym momencie wpada mi do łepetyny pomysł na zdobienie, guess what ! :D > ) ♥
Pędzelek: to co Aga lubi najbardziej ! Szeroki, zaokrąglony, wygodny, dokładny ♥
Konsystencja: ideolo ! nie jest za rzadka, do gęstych też nie należy 
Krycie: przynajmniej 2 warstwy. Ja mam dosyć białe końcówki i na upartego w mocnym świetle widziałam jak się delikatnie przebijają, ale ja jestem przewrażliwiona so... ;)
Schnięcie: Essie jak to Essie - schnie w mgnieniu oka ♥
Trwałość: samodzielnie nie bardzo wiem jak sobie radzi, ale pokryty Sally Hansen - 2 dni i nic, kompletnie nic, z nim nie było, co możecie zobaczyć na zdjęciach robionych właśnie na 2 dzień. 
Zmywanie: to jest właśnie ta kwestia, której zawsze się obawiałam. Nałożony na bazę nie odbarwia płytki. Jedynie przy zmywaniu może nam zafarbować skórki, ale wystarczy jeszcze raz przejechać czystym wacikiem ze zmywaczem lub potraktować szczoteczką ;)




Jak Wam się widzi ? Ja go uwielbiam ♥ Ale to już chyba wiecie :3

23 komentarze:

  1. u mnie dziś wieczorem tez wpis z Essie więc zapraszam :) kolor świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze u nikogo nie widziałam tego kolorki! Essie ma takie piękne odcienie! :D Jak będę bogata to chyba sobie kupię całą szafę, wszystkie odcienie :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham te lakiery, ten kolor akurat widzę pierwszy raz ale podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ;) chociaz ja osobiscie nie przepadam za zielonymi lakierami :p sama nie wiem czemu :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zielony kolor! Mój ulubiony odcień to z limitowanej edycji blogowej wibo. Taki piekny! A Ty cudowne masz pazurki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Też mam tą zieleń, ale średnio za nią przepadam, muszę się jakoś do niej przekonać ;)

      Usuń
  6. Świetny odcień zielonego! Taki unikalny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie odbarwia płytki? Mam go, ale jeszcze nie używałam, odwlekam to właśnie dlatego, że spodziewałam się zielonych, ewentualnie żółtawych paznokci po zmyciu:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie mojito ;) wiec i kolor lubie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne. Bardzo lubię połączenia miętowych odcieni z bielą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolorek i kropeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też zawsze się zastanwiam czy go nie capnąć :D
    zrób żabki, zrób <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolorek i rewelacyjne są te grochy! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękny! z kropeczkami też wygląda uroczo :) muszę sobie sprawić taki lakier bo wśród moich prawie 80 nie mam żadnego Essie,wstyd :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedyny odcień zieleni jaki lubię to trawiasta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne to mojito! niespecjalnie lubię zieleń, ale ta fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takiego kolorku jeszcze nie widziałam, ale bardzo fajny, wiosenny ;) z kropkami białymi fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  17. tak jak zieleń lubię średnio na paznokciach, tak ta jest piękna.. głęboka, bardzo urocza. Z kropkami wygląda bosko:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger