maja 12, 2014

Łupy wyprzedażowe ! ♥

Obiecany wczoraj post z Rossmannowymi łupami :P Sama się sobie dziwię, ale z każdej części wielkiej wyprz skorzystałam. Planowałam tylko lakiery, ale wiecie jak to jest :P

 TYDZIEŃ 1


Moja twarz ostatnio przypominała pole walki więc zainwestowałam <wierzcie lub nie> w pierwszy ever puder i korektor. Puder jest wprost idealny, korektor mógłby bardziej kryć, ale i tak jest spoko :)
<przepraszam, że macane. nie wpadłam na to, żeby zrobić fotki świeżakom :) >
TYDZIEŃ 2

To akurat zakup Mamy. W 100% trafiony. To chyba najlepszy jaki miałyśmy - ideał ♥

TYDZIEŃ 3

Lovely - 2 nowości. Już wiem, że róż słabo kryje, ale jest tak uroczy, że dam mu drugą szansę. St. Tropez jeszcze nie próbowałam, ale po swatchach widzianych w Internecie, wiem, że się polubimy ;)
Rimmel - Pillow Talk. Limitowana koleckja by Rita Ora. Za nią nie przepadam, ale kolekcja udana :P
Wibo - limitki again. Turkus "Holiday" właśnie noszę i jest całkiem całkiem. Piaski - LOVE ♥
Miss Sporty - ulubiony wybielacz + bazotop na próbę. I cudowny piasek, o którym będziecie miały niedługo okazję poczytać ;)

Więcej grzechów nie pamiętam :D A Wy na co się skusiłyście ? :D

12 komentarzy:

  1. to zakupy udane :) u mnie tez taki post sie pojawil :) zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie dopiero jest w trakcie pisania ;) Sporo fajnych rzeczy widzę..sama bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. żałuję, że nie kupiłam jak była promocja na oczy.
    śliczne lakierki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim razie nie mogę się doczekać postu na temat piasku z Miss Sporty, bo ja ostatnio też pokochałam piaski i najwięcej ich kupiłam na promocjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spore zakupy - puder kupiłyśmy taki sam ( uwielbiam go) :)I lakiery wybrałaś śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten puder jest genialny, strasznie długo się trzyma <3

      Usuń
  6. świetne zakupy :)
    ja zakupiłam wysuszacze i topy Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miss Sporty ma jakieś piaski? Nie wiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Część Twoich łupów pokrywa się z moimi :) puder i 3 lakiery :D
    Faaajna szczoteczka tego tuszu, chyba bym się z nią polubiła... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hej :p o puder jest świetny ;-) a mogę wiedzieć jakiego podkładu do niego używasz chodzi mi o odcień =) przepraszam za kłopot. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger