maja 11, 2014

Granat idealny Sally Hansen Blue Rose ZDJĘCIA

<miał być dzisiaj post z Rossmannowymi nabytkami, ale najzwyczajniej w świecie nie miałam kiedy zrobić zdjęć, może jutro, albo w poniedziałek znajdę na to czas :) >

Complete Salon Manicure... Bardzo lubię tą serię. To jest mój 3 lakier z tej serii.  2 na stanie, bo jeden głupia zbiłam i pozostał po nim tylko ślad na kocu. No ale nie o mojej nieuwadze dzisiaj mowa ;) Tylko o tym pięknisiu ♥


Nazwa: Sally Hansen Complete Salon Manicure Blue Rose
Cena: od 10 do ok 35 zł
Dostępność: większe Rossmanny, Natura, Super-Pharm, Hebe, internet
Pojemność: 14,7 ml


Wykończenie: kremowe
Kolor: cudowny granat. Kompletnie niewiosenny, ale ja takie kolorki noszę każdą pora roku ♥
Pędzelek: mój ulubiony, płaski, zaokrąglony, szeroki ♥
Konsystencja: dość zwarta, ale nie gęsta, bardzo fajna w aplikacji.
Krycie: ale skubany jest napigmentowany ! Na zdjęciach widzicie 1 warstwę. I choćby się z lupą przyglądało, to prześwitów się nie doszuka ♥
Schnięcie: ekspresowe, naprawdę. I na dodatek się ładnie lśni ♥ - zdjęcia bez topu
Trwałość:  nosiłam go dwa dni i do momentu zmycia był w stanie idealnym :)
Zmywanie: nieznacznie barwi skórki, ale takie kolory chyba już tak mają w naturze :)


No "lekko" stuningowany :)



Zobaczycie go jeszcze w najbliższej przyszłości w porównaniu z Miss Sporty 515. Tak to jest jak mama kupuje lakiery, się nagle okazuje że już takie coś mamy :p

15 komentarzy:

  1. Super kolor ;) takiego tez szukam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny granat ;) świetnie wygląda w tym zdobieniu ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny odcień granatu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor:)
    Nie miałam jeszcze lakierów z SH, ale z pewnością jeśli się na któryś skuszę to będzie to właśnie ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolor! Mam jeden z tej serii i tez jestem mega zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolor..lubię takie granaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super granat, ja też ostatnio szukałam coś w ten deseń, skusiłam się na granat z Sensique

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo, że lakiery z Sensique są dobre jakościowo, to ja jakoś za nimi nie przepadam... ;)

      Usuń
  8. Ta matowa wersja z zdobieniami jest prześliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor świetny, właśnie zaczęłam się zastanawiać dlaczego jeszcze nie mam żadnego lakieru z tej serii :)
    to zdobienie w macie boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor świetny, taki bliżej nieokreślony granat z popielem, lubię takie mieszanki :D tez lubie szerokie pędzelki mimo że mam wąską płytkę paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger