maja 14, 2014

PiaskoweLOVE z Miss Sporty Crush On You ♥♥♥

W piaskowym wykończeniu zakochałam się za sprawą słynnych brokatowych piasków Wibo. Szczerze mówiąc jakieś 3/4 mojej piaskowej kolekcji to ich lakiery :3 Ale nie o tym dzisiaj (ale jeszcze mam zamiar do nich wrócić), a o cudownym, roziskrzonym, jednym z najpiękniejszych jakie widziałam (uf ! ) piasku ♥

<zaznaczam - zdjęcia nie oddają w pełni jego cudowności :D >


Nazwa: Miss Sporty Crush On You 062
Dostępność: Rossmann
Cena: ok 8 zł
Pojemność: 7ml

Światło sztuczne

Wykończenie: brokatowy piasek. Faktura jest dość wyczuwalna, z czasem się delikatnie ściera, ale dalej widać, że to piasek ;)
Kolor: <dużo zachwytów> OMG ♥ Czarny (a chyba wiecie, że czarne/ciemne kolory darzę miłością nieskończoną) lekko wchodzący w stalową szarość wypełniony całym mnóstwem srebrnych mikrodrobin, które wręcz szaleją ♥ wraz z noszeniem delikatnie jakby się <nie wiem> spłukuje (?), ale dalej wygląda dobrze.
Pędzelek: typowy dla MS, mój ulubiony ♥ dość krótki, płaski i zaokrąglony
Konsystencja: dość gęstawa, przy malowaniu sprawia niewielkie problemy, ale da się ją okiełznać
Krycie: 2 warstwy
Schnięcie: schnie ciut dłużej niż Wibo, ale tragedii nie ma :)
Trwałość: rewelacja ! Przywykłam już że piaski ścierają mi się na drugi dzień. A ten ? Kurcze, po tych 2 dniach dalej miałam całe końcówki! Ok, teksturka nieco się starła, kolor delikatnie się spłukał (ale wytrzymał moją długą kąpiel i mycie włosów, no i starcie ze sprzątaniem), ale dalej wyglądał dobrze ♥ w sumie nosiłam go 3 dni i nabrałam ochoty na coś innego :)
Zmywanie: wystarczy dłużej przytrzymać wacik na płytce i potrzeć, obejdzie się bez metody foliowej :)

Światło sztuczne
Wypracowanie z polaka takie absorbujące, temat roli literatury w życiu bohaterów taki ciekawy :3

Światło sztuczne

Z lampą błyskową

Światło dzienne

Kocham ♥ Jak Wam się podoba ?

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładny! Też go mam, kupiłam go na wyprzedaży w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny, szkoda, że go nie wzięłam jak była wyprzedaż :( a na razie obiecałam sobie - zero zakupów

    OdpowiedzUsuń
  3. oo ciekawy, nie widziałam go w sklepie, ale pewnie dlatego, że nie zaglądałam zbytnio do szafy miss sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez mam piasek, na paznokciach wyglada pieknie gorzej ze zmywaniem ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! Wyjeżdżam teraz na tydzień i potrzebuje lakieru, który tyle wytrzyma -chyba padnie na ten:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się prezentuje na pazurkach! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za lakierami MS ale przyznaję, że ten wygląda bajecznie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet go chciałam dzisiaj kupić... ale nie bylo ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nonono.. nie wiedziałam, że miss sporty ma piaski. Fajny, ale mam podobny z Wibo, więc chyba się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam go i ciesze sie ze dobrze sie sprawuje

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo zachęcajacy, aż mam ochotę po niego pójść <3

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger