maja 20, 2014

Wibo Candy Shop 2 ♥

Po gradientowym mroku czas na coś weselszego ! :)

Chyba nie muszę się pytać czy słyszałyście o tych piaskach :) Ja swoje dwa kupiłam na Rossmannowej wyprzedaży. Myślałam, że to fiolet bardziej przypadnie mi do gustu, a koniec końców moje serducho skradł ten różowy gagatek. I to właśnie jemu będzie poświęcony dzisiejszy post :)


Nazwa: Wibo Candy Shop 2
Dostępność: Rossmann
Cena: ok 7 zł
Pojemność: 8,5 ml


Wykończenie: matowy piasek. Tekstura jest wyczuwalna, no i widoczna of kors ;D
Kolor: generalnie rzecz biorąc - róż. Raz wpadający w łososia. Raz niemal w neon. Zależy od światła. Jest też trochę cukierkowy, co sądząc po nazwie kolekcji było efektem zamierzonym :)
Pędzelek: typowy dla Wibo. Dość wąski, prosty. Akurat w piaskach takie lubię ;)
Konsystencja: delikatnie lejąca, ale typowo gęstawa jak to w piaskach
Krycie: na zdjęciach widzicie 2 warstwy. I może tego nie widać, ale czasem widoczne były prześwity.
Schnięcie: szybkie.
Trwałość: nosiłam go 2 dni i jedynie na końcówkach starły się piaskowe drobiny.
Zmywanie: wystarczy dłużej przytrzymać wacik przy paznokciu ;)





Macie ? Lubicie ? :)

20 komentarzy:

  1. This is a pretty texture polish. I like it :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ten różowy ale Twój koral tez pięknie wygląda:]

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie mam i żałuję :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja "polowałam" na wyprzedaży na nr 1 i 4, czwórkę (fiolecik) udało mi się kupić (przedostatnia sztuka z całej kolekcji), a jedynki (brzoskwinki) nie było, ale generalnie bardzo mi się te lakiery podobają, bardzo udana seria :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wszystkie 4 :) Najbardziej podoba mi się w nich bezproblemowe zmywanie co jest aż nieprawdopodobne bo zawsze przy piaskach trzeba się namęczyć

    OdpowiedzUsuń
  6. Róż wygląda o niebo lepiej od fioletowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w fioletowym pokładałam większe nadzieje niż w tym :) Ostatecznie róż wygrał ;)

      Usuń
  7. Ja mam oczywiście fiolecik z tej serii i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba kolor , jak i wykończenie :) Miałam go już na swoich pazurkach i ślicznie się prezentował ! Na lato idealny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam coś szczęścia do piasków Wibo, przy każdej wizycie witają mnie pustki w ich szafie :/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny odcień i faktycznie dobrze się zmywają - myslałam że będzie gorzej

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny ;) miałam nie kupować, bo nie cierpię zmywać piasków, ale z tymi z Wibo nawet jest znośnie, więc pewnie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor i wykończenie tworzą przesłodką kombinację!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię piaski, a ten kolor jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny jest! też go mam, ale jeszcze nim nie malowałam ;p

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger