maja 16, 2014

Zdobieniowy piątek #4 Zyg zaki na gradiencie

Kolejne mani wykopane z czeluści komputera. Przepraszam, że wygląda tak jak wygląda <mały palec>, ale był utrwalany topem Lovely  dlatego jest taki jaki jest. Ale nosiło się go świetnie ♥ Krótko, ale zawsze coś :)


Do zmalowania czegoś takiego zainspirowały mnie legginsy pokazywane w Glamour, ale jak na złość nie mogę ich znaleźć :/ Cóż, bywa ...


Gradient wyszedł delikatny, ale jest widoczny ;)

Do wykonania użyłam :
- biały GR 104 
- niebieski Vipera Bambini 44
- fioletowy Lovely 132
- czarna farbka akrylowa
- top Lovely Super Fast Dry Top Coat


Będę musiała je jeszcze kiedyś odświeżyć, bo kurcze (!) podoba mi się :3 A Wam ?

10 komentarzy:

  1. Wyglądają ciekawie, podoba mi się to zdobienie :) Fajnie wyszło Ci cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny pomysł na zdobienie :) tak przy okazji, jak spisuje się ten top? jeszcze nie miałam okazji go używać, ale leży i czeka na swoją kolej :) ale jak przypuszczam to chyba Seche z niego nie będzie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) U mnie ten top kompletnie się nie sprawdził, zawiódł mnie w każdy możliwy sposób. Pisałam o nim w zeszłym miesiącu ;) Zrobiłam z niego czarnego tinta i może w takiej roli się sprawdzi :p

      Usuń
    2. aha no bo właśnie tak dziwnie napisane, odżywka top coat. tak myślałam, że to będzie bubel, ale za 3,70 zł (na promocji w Rossmannie) przynajmniej nie szkoda spróbować :) a tamtego posta możliwe, że widziałam, tylko nie pamiętałam, że to było u Ciebie, a chciałam wielu opinii zasięgnąć ;)

      Usuń
    3. Ponoć jako baza pod lakier w miarę dobrze się sprawuje. Stąd może ta 'odżywka" :)

      Usuń
  3. Lubię gradienty i lubię takie maziaje co oznacza, że mi się podoba :D
    Szkoda,że top zawiódł! Zawsze smutno jak coś się zmaluje a tu odciski.. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł świetny i kolory też - bardzo podoba mi się efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt, gradient też perfekcyjny - I like it:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny gradienvik. Kolory bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger