maja 02, 2014

Zdobieniowy piątek #2 piaskowa geometria

Dzisiaj taki szybki post o moim pierwszym piaskowy miksie, który część z Was pewnie widziała x czasu temu na moim Instagramie <link obok dla chętnych :3 > Na Rossmannowej końcówce serii skusiłam się na różowy, brokatowy piasek Wibo <teraz mam je wszystkie! w końcu ! ♥> i koniecznie chciałam go z czymś zestawić no i wybór padł na Essence Hey Nude! Strzał w 10! Pomogłam sobie taśmą papierową i cienkim pędzelkiem i voila ! Ot takie szybkie zdobienie :3





Podoba Wam się ? Bo mi bardzo :3

13 komentarzy:

  1. Pomysł, zestawienie tych dwóch kolorków i wykonanie super, jednak do mnie piaskowy nudziak z Essence nie przemawia :( kupiłam go i oddałam siostrze. Prześwitują końcówki nawet po nałożeniu kilku warstw. Siostrze to nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się podoba! Szkoda,że mi nigdy nic nie wychodzi taśmą ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Super dobrane kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ piękne pazurki *__* ! kojarzą mi się trochę z Davidem Bowie; super!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wlasnie musze nabyt te tasiemki, ladnie wyszlo :)
    Ten piaseczek z essence juz mi sie prawie skonczyl :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz... Ja robiłam to zwykłą taśmą papierową :3

      Usuń
    2. I nie lakier nie przykleił ci się do taśmy?
      Fajnie ci wyszło :)

      Usuń
    3. Dzięki ;) Nie... Taśmę naklejałam na gołą płytkę, zrobiłam różowe elementy, a po odklejeniu wzór się nie zepsuł, zostały trójkąciki :) A resztę wypełniłam pędzelkiem :)

      Usuń
  7. świetny pomysł na połączenie dwóch piasków :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zarówno dobór kolorów jak i wzór są świetne. Całę mani jest mega:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne połączenie obu piasków :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger