maja 18, 2014

Vamp style gradient

To mani powstało w efekcie tuningu mojej ukochanej Celebrity Bash Rimmela. Trochę ją ponosiłam, końcówki się pościerały. A że nie miałam najmniejszej ochoty jej zmywać złapałam za gąbkę i czarny lakier i oto efekty, które część z Was mogła już widzieć na moim Instagramie (link na lewym pasku bocznym, klik w ikonę ! ;D )

<przepraszam za końcówki, zdjęcia robione były na 2 albo 3 dzień noszenia ;) >





Bałam się, że zdjęcia nie wyjdą i nie będzie widać przejścia. Bo na wyświetlaczu aparatu nie wyglądało to wesoło. Bałam się, że nic z tych zdjęć nie będzie... Ale nie potrzebnie. Na komputerze wyglądały o niebo lepiej niż na cyfrówce. Zrobiłam jeszcze kilka podejść. Trochę światła, trochę autokorekty Photoshopa i wydobyłam z tego mani to co najlepsze. Bynajmniej tak mi się wydaje ;) Mam rację ? :D

19 komentarzy:

  1. wcale nie wygląda jak czarny tylko ciemno bordowy;) Pewnie przez ten czerwony:D
    W każdym razie świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I like it looks cool. Celebrity Bash is such a pretty colour and it goes with the black :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super gradient, mroczny ale wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda świetnie, kolory dobrałaś idealnie i super się połączyły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię gradient na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne połączenie kolorów. Ja mam czerwony Rock n roll z Rimmela i też jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny gradient Ci wyszedł:]

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny efekt :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny, taki mroczny ten gradient :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uuu! Świetnie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo, ale to bardzo ładnie wyszedł Ci ten gradient, zdolna bestia z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger