maja 23, 2014

Zdobieniowy piątek #5 - niebieskie galaxy

Jedna z Was, Paulina, jeśli dobrze pamiętam, pod postem z zieloną galaktyką powiedziała, że jest ciekawa jakby wyglądało niebieskie galaxy i oto jest ! Nie jest może perfekcyjne, ale mi się podoba :) Mogłam dać jaśniejszy topper.


Jeśli ktoś jest ciekawy jak takie zrobić, to odsyłam do TUTORIALU :)


Do wykonania użyłam:
- Rimmel by Rita Ora Pillow Talk
- Golden Rose Rich Colour 15
- Sally Hansen Blue Rose
- Revlon Galaxy



Nie ponosiłam go długo, bo zachciało mi się je zeszpicować - nieudolnie. Po czym w akcie nerwów (?) chwyciłam za obcążki, pilniczek i ścięłam niemal do 0. Ale wyjdzie im to na dobre, bo w stanie były opłakanym. Zresztą nadal z nimi walczę. No i skórki świrują, ugh zmora moja !


Mam nadzieję, że się podoba :)

23 komentarze:

  1. świetne! jeszcze takiego nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne wyszły :) prawdziwe galaxy :D a tak apropo też swoje ścięłam praktycznie na zero :( bo zaczęły się łamać i rozdwajać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Moje nie tyle co się łamały, ale były poodbarwiane i nie chwiały wgl wpółpacować z lakierami :/

      Usuń
  3. This is pretty, I like it :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne połączenie, świetnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie Twoje pazurki wyglądają teraz cudownie. Podoba mi się ta długość, jest idealna :) A mani śliczne i bardzo dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam, aż odrosną do tej długości, już im coraz bliżej do normalnego kształtu :)

      Usuń
  6. Jaajac piękne są! Ja się czaje na to Galaxy i teraz to juz muszę zrobic. Piekne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Jak zrobisz to szybciutko pokazuj - chętnie zobaczę ;D

      Usuń
  7. Niebieskie podoba mi się o wiele bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba sie i to bardzo. Super! Sama nabrałam ochoty na galaxy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne to galaxy :) uwielbiam te twoje wariacje na ten temat :D
    pazurki odrosną zdrowsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o jej jakie cuda, nawet nie wiedziałam że tak można :) ale ja jestem zacofana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama baza też prezentowałaby się świetnie. Cudny ma kolor :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne połączenie, galaxy ale takie inne.. błękitne, dzienne - super! :D
    Pillow talk jest cudny, jestem w nim zakochana :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wygląda,bardzo rzadko widuje już galaxy i to w innym wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdobienie jest bardzo efektowne, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger