maja 06, 2014

Wykopany z dysku kolejny (!) gradient

Mówiłam? Mówiłam ! Totalna mania gąbkowania ! Poza tym mam jeszcze 2 gradienty na dysku + około 30 kolejnych pomysłów na nowe ciapanie ♥

Zdjęcia trochę strare, bo bodajże z lutego, ale żal mi było tego nie pokazywać ;)


Do wykonania tego użyłam <jeśli mnie pamięć nie myli> Maybeline Colorama 654 i Astor Dark Water Blue, a całość pokryłam Revlonem Galaxy.


Wprawdzie to było przed odkryciem cudownego tutorialu The Nailasurusa, ale i tak wydaje mi się że wyszło całkiem przyzwoicie ;)



Taki nienachalny wyszedł :P
A Wy co o nim myślicie ?...

10 komentarzy:

  1. świetny! a z brokatem to w ogóle boski:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super - wersja z brokatem śliczna. Pięknie wykonane i bardzo ładnie wymyślone, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. ten gradient w połączeniu z brokatem wygląda baaardzo ciekawie :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wyszedł z tym brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja lubię gradienty :D a jak są niebieskie to już w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super gradient, i skórki idealnie czyste...
    zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba to połączenie i top :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ombre świetne, wyszło technicznie bardzo ładnie, a do tego kolory boskie :) Wolę wersję bez topu, Twoje ombre samo w sobie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger