maja 30, 2014

Zdobieniowy piątek #6 Kolorowe plujki


Dawno nie nosiłam tak żywego mani! Ze dwa tygodnidnie (?) chodziły za mną takie właśnie splatter nails, ale jakoś nigdy nie było mi po drodze do sklepu po słomki. Ale w końcu się zebrałam, słomki kupiłam, porwałam lakiery i oto efekty !


<przepraszam za skórasy, nadal z nimi walczę ;/ >
Do wykonania użyłam:
- Golden Rose Care+Strong 104 (biały)
- Ladycode by Bell Full Colour niebieski i żółty (niestety numerków nie mają ;/ )
- Essie Mojito Madness (zieleń)
- Essie Capri (pomarańcz)
- Sally Hansen Dries Instantly - top coat
- pocięta na 3 części zwykła słomka do picia


Wykonanie takiegoż mani jest niesamowicie łatwe. Cała filozofia polega na tym, żeby zamoczyć końcówkę słomki w ciapniętym gdzieś lakierze, skierować na paznokcia i mocno w słomkę dmuchnąć. Lakier się rozbryzguje tworząc niebanalne i niepowtarzalne ciapki. Warto pamiętać, żeby robić wszystko na większej kartce/ręczniku/folii, bo lakier leci dookoła i łatwo ubrudzić blat. Miejcie w pogotowiu zmywacz z patyczkami lub pędzelkiem, bo skórki nieźle obrywają. Do teraz nie wiem jak ja je wyczyściłam z Mojito Madness :3 Jak wszystko podeschnie - utrwalamy ulubionym topem i VOILA cieszymy się plujkami :3




<aparat zjadł połysk topu :( >
Mani z pewnością przykuwa uwagę :) Pochwalę się, że moje dostały całkiem sporo komplementów ;)

Jak Wam się podobają ? Próbowałyście już kiedyś tej metody ? Jak tak to koniecznie się pochwalcie :D

21 komentarzy:

  1. Oh this looks cool! I like the splatter effect :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ODJECHANE :D super pomysł z takim połączeniem kolorków :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. próbowałam, ale mi nie wyszło:P ale Twoje są świetne!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo czasem za grubo się zdmuchnie i gluty się robią ;) Ale próbuj, chętnie zobaczę Twoją wersję ;)
      Dzięki :*

      Usuń
  4. świetnie wyszło, muszę w końcu sama spróbować, bo nigdy takich pazurków nie robiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jeszcze tej metody nie próbowałam, ale Tobie wyszło świetnie i jak kolorowo <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny efekt :) ja się zabieram i zabieram do tej metody i jak na razie nie mam czasu :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. słyszałam o tej metodzie już jakiś czas temu, ale nigdy mi do niej nie po drodze :p
    bardzo ładnie Ci wyszły ;) świetna kolorystyka ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie próbowałam ale jestem na TAK, świetne. :)

    W takim razie czekam na odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo super! Też mam w planach to zdobienie :) jeszcze nigdy nie próbowałam, ale wkrótce na pewno się za to wezmę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pazurki, aż miło patrzeć. Od razu człowiekowi cieplej się robi :)
    Jak na razie nie miałam okazji przetestować tej metody:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Jeszcze nie próbowałam tej metody ale wygląda fantastycznie :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Słomkę trzeba zanurzyć w buteleczce czy w naniesionych np. na metalową płytkę lakierze?... Nie mogę tego ogarnąć, a chciałabym zrobić taki mani z moimi ulubionymi kolorami :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ciapniętym gdzieś obok - jak mówisz - płytka albo po prostu karteczka :)

      Usuń
  13. Fajnie to wygląda :) Artystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł, bardzo przypadła mi do gustu kolorystka coś co ostatnio lubię jak najwięcej kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. łaał super kolorki, ja jeszcze tą metodą się nie bawiłam

    OdpowiedzUsuń
  16. CZA-DO-WE!!! Musze kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger