maja 01, 2014

Kwiecień w skrócie + trochę prywaty

Gdzie on się podział ?! Minął zdecydowanie za szybko ! Sporo się działo, może dlatego ^.^


Najpierw święta <które minęły cóż... nieciekawie>, tydzień laby, który nie wiadomo kiedy się, skubany, skończył. Święto szkoły, potem pożegnanie maturzystów. 3 dni zajęć i znowu wolne. Co się równa 2 tygodnie poszły jak z bicza strzelił !

Wiecie, czy nie wiecie, robię prawko. Uszom nie wierze jak słyszę, że kończę teorię... To już ? Że ja mam za jakieś 2 tygodnie jeździć ? :o Tak, kurs też mi strasznie szybko leci !

Razem z przyjaciółką nakręciłyśmy się na zrobienie się na bóstwa na wakacje... Wiem, że to dla wielu mega zaskoczenie <dla mnie samej, uwierzcie też>, ale ćwiczę !! Nigdy tego nie lubiłam, ale tak się nakręciłam, nastawiłam na pozbycie zbędnych krągłości, że z miejsca zaczęłam kopać w Internetach za ćwiczeniami. Wcześniej tylko marszobiegi, teraz doszły ćwiczenia. Wprawdzie dzisiaj będzie 3 dzień, ale ja już jestem z siebie dumna, bo w ogóle zaczęłam cokolwiek ! O ! I będę wdzięczna jak mi podpowiecie jakieś sprawdzone zestawy ćwiczeń, jeśli takowe macie :* ♥

Kilka kwietniowych telepstryków :3


1. Wciąga i intryguje... Kryminały, thrillery i psychiczni bohaterowie to to co Aga lubi najbardziej :D
2. Run! I moje ukochane buciory ♥
3. Rossmannowe przecenowe zdobycze ! Ulubiony lakier do włosów, który regularnie podbieram mamie + coś co by twarzą nie straszyć :3
4. Świąteczne pyszności !
5. Kupić płytę za 10 zł to jak wygrać życie! ♥
6. Pastele, pastele everywhere ! ♥
7. Najlepsza kawcia to kawcia z maszyny ♥
8. Kiciałkę. Niestety nie moje, bo znajomych taty. Jedyny kociak co ode mnie nie ucieka :3
9. Takie widoki przy bieganiu ! ♥

Tak wiem ! Wszystkie czekały na paznokciowe rzeczy, już się robi ! :D


Pędzelki to nabytek z Tesco. Za niecałe 8zł było 6 pędzelków, z czego właśnie te 2 ze zdjęcia są idelane do mani ! Niebieski jest bardzo cienki i precyzyjny, a żółty tak naprawdę jest płaski i zaokrąglony i jest niezastąpiony przy czyszczeniu skórek po ombre ♥

Czacha i kociak to nabytki z chińczyka ♥ Łącznie 7zł, nie mogłam się oprzeć, są genialne !

GR Rich Color - moja nowa miłość ♥ Wprawdzie niebieski nie sprawuje się tak fajnie jak beż < KLIK > to i tak niesamowicie mi się podoba ♥

Essiątka Mojito Madness (zieleń) i Capri (pomarańcz, którą część z Was pewnie widziała na Insta) razem z wysuszaczem Sally Hansen to zajączkowe zamówienie z ezebra.pl, mamie i tacie, dziękuję :* ♥

Lemaxowy neonowy zółtek za całe 3 zł. Ciągnie mnie ostatnio do takich żarów, oj ciągnie :D

No i pomylony krem do rąk. Pomylony, bo myślałam w aptece, że to ten co mi się właśnie kończy. W domu okazało się że ten poprzedni był z proteinami jedwabiu, a ten jest z ceramidami. Ale polubiłam się z nim bardziej niż z poprzednikiem. Uwielbiam Ziaję! Za jakość ich kosmetyków i cenę. Ten krem - w aptece 3,50 zł.

Ale się rozgadałam ! Mam nadzieje, że przebrnęłyście jakoś przez morze mojej paplaniny :D 

Jak Wam minął kwiecień ? 

6 komentarzy:

  1. Mi rowniez kwiecień minął zdecydowanie za szybko :( lakiery sa extra ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier w kształcie czaszki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten krem Ziai :) No i lakier w kształcie czaszki! Ideał.
    Pozdrawiam,
    http://szafa-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pachnidło to świetna książka, czytałam ją :)
    Świetne zakupy lakierowe ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Równiez robię prawo jazdy i zaczęłam ćwiczyć. :D
    Piękny jest ten niebieski kolorek z GR.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi także kwiecień minął bardzo szybko :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger