maja 31, 2014

♥ Liebster Blog ♥

Bardzo dziękuję addicted-to-lacquers za nominację ♥


 "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

1. Czerpiesz inspiracje na swojego bloga z innych blogów?
Po części tak. Wiele postów/blogów jest dla mnie inspiracją, ale nie małpuję :)

2. Od jak dawna blog jest twoim hobby?
Od momentu założenia. Z dnia na dzień coraz bardziej się rozwija i poświęcam mu coraz więcej uwagi. Uzależniłam się ;)
3. Dopasowujesz kolor paznokci do ubrań czy wolisz kontrast?
Kontrastu nie lubię. Ale zdarza mi się głowić na tym jak dany lakier będzie wyglądał z np zielonym shirtem ;) 
4. Zdecydowałabyś się na makijaż permanentny?
Nie, zdecydowanie. Ledwo do tego tradycyjnego <w dość okrojonym składzie> się przekonałam ;)
5. Tipsy czy hybrydy?
Chyba hybrydy, bo z tego co się orientuję nie rujnują płytki :) A jeśli już to chyba w mniejszym stopniu od tipsów ;)
6. Lubisz dostawać prezenty w postaci kosmetyków?
Jasne :D Szczególnie jeśli są to lakiery :D
7. Jak często korzystasz z promocji?
Często - szczególnie jak jest coś fajnego <lakiery of kors - obsesja ? mam nadzieje ze jeszcze nie :3 > lub coś czego w danym momencie potrzebuję ;)
8. Wygrałaś coś w rozdaniu?
Jeszcze nie miałam tego szczęścia, może kiedyś się uda ;)
9. Twoim zdaniem cena idzie w parze z jakością?
Nie zawsze :) Wkurzam się jak wydam na lakier czy inny kosmetyk więcej niż normalnie bym wydała, a ten sprawia problemy. Dość często idzie trafić na coś taniego, a jakościowo naprawdę przyzwoitego.
10. Lubisz kolor różowy? :)
Tylko na paznokciach. Tak poza tym nie bardzo za nim przepadam ;)
11. Czy jako mała dziewczynka podbierałaś kosmetyki mamie bądź komuś innemu?

A która z nas nie grzebała w Maminej kosmetyczce ? :) Aj, lubiłam Mamie podkradać szminki :D W sumie dalej mi się zdarza skubnąć jej jakiś błyszczyk :)

Nominuję:
dzien-m.blogspot.com
pretty-little-nails.blogspot.com/
nailmouflage.blogspot.com/
paznokciowelovee.blogspot.com/
paulinartnails.blogspot.com/

Moje pytania:
1. Z jakim kolorem czujesz się najlepiej?
2. Makijaż mocny czy delikatny?
3. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
4. Masz ulubiony typ powieści/filmów?
5. Idealny weekend to taki...
6. Czy jest coś bez czego nie wyobrażasz sobie dnia ?
7. Usta matowe czy błyszczące?
8. Wymarzona praca ?
9. Kosmetyk bez którego nie możesz się obejść?
10. Buty eleganckie czy sportowe?
11. Ulubiona płyta/piosenka ?

Więc czekam na Wasze odpowiedzi, kochane ♥

5 komentarzy:

  1. Wow congratulations on your award! Good read on your answers :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nomincję;)
    Też zawsze podbierałam szminki, sama jakoś nigdy nie kupuję, bo i prawie nie używam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki wielkie za nominację:)
    Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje pytania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha co do ostatniej odpowiedzi się zgadzam w 100% :)
    Bardzo się cieszę, ze odpowiedziałaś na pytania.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger