czerwca 01, 2014

Skittlesy !

Nie miałam pojęcia, że 1 czerwca funkcjonuje coś jak Paznokciowy Dzień Skittles. Czyli to świetna okazja do pokazania Wam zalegających mi na dysku kilku mani właśnie w tym stylu :D Planowałam tego posta na kiedyś tam, a tu taka okazja :D Spóźnione o dzień, ale są - moje sklittlesy :D

Mani #1


Od lewej strony:
Silcare 68
Essie Navigate Her
Wibo Peaches And Cream
Maybeline Colorama 164
Golden Rose Rich Color 44

Mani #2


Od lewej strony:
Wibo Express Growth 351
FM Group Dark Jade
MIYO Violet
Golden Rose 44
MIYO Babyblue

Mani #3 Który właściwie jest ombre , ale co tam :D


Od lewej strony:
Rimmel Pillow Talk
Golden Rose Rich Color 44
Miss Sporty Clubbing Colours 048
Sally Hansen Blue Rose
Sally Hanses Black Out

Boziu, trzecia notka w ciągu weekendu... Rekord! :D

Lubicie skittlesy ? ;)

15 komentarzy:

  1. świetne ;) ombre ślicznie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh nice! I really like the second, the colours are really nice and go well together :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię skittlesy na pazurkach, najbardziej podoba mi się ostatnie mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te Twoje skittlesy :)
    ja w tamtym roku chyba jakieś miałam, w tym roku niestety nie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne połączenie kolorów, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skittlesy uwielbiam :) i Twoje pazurki też ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo smakowite połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie trzy skittlesy wyglądają genialnie.
    A GR w numerze 44... świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i LOVE skittle nails =) i like the second manicure best, looks really fun <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej spodobała mi się ostatnia wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger