czerwca 30, 2014

Mani z zakończenia roku, czyli matowa biel i stempel :)

Jeszcze raz bardzo, bardzo, baaardzo dziękuję za przemiłe życzenia pod ostatnim postem ♥

Dzisiaj krótko o mani, które nosiłam w piątek. Było mega proste, ale dość efektowne i zebrało kilka komplementów. Coś czuję, że matowa biel to będzie mój hit na lato! 


Wiecie co? Czuję, że w te wakacje nie rozstanę się z matowym topem ♥ 


Całość była robiona pod sukienkę i wydaje mi się, że w miarę ze sobą współgrały :)



Użyłam:
- biel Golden Rose Care+Strong 104
- czarny Golden Rose Rich Colour 35
- top matujący Wibo Celebrity Nails


Podoba Wam się ? :)

18 komentarzy:

  1. Piękne! Proste i eleganckie, super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda matowy biały lakier;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię matów, ale faktycznie na białym prezentuje się ładnie i ten stempel dodał elegancji do całego manicure, super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdobienie :) Moje było o wiele bardziej szalone, zapomniałam je zmyć wieczorem, a rano nie było czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. matową czerń widziałam, bieli jeszcze nie, ale już wiem, że jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne połączenie! ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczności :) idealne na zakończenie roku ;)
    ja się właśnie zastanawiam co zmalować na obronę, ale jeszcze ponad tydzień do tego wydarzenia, to mam jeszcze czas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pretty design and I really like the white :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Muszę kupić biel z GR Color Expert i też takie zmaluję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam białe paznokcie! <3 ładnie wyglądają w macie, a wzór pasuje idealnie :)
    życzę udanych wakacji! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. This is so pretty! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ładnie :) Masz ładny kształt paznokci.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger