czerwca 09, 2014

Kolejna niebieska miłość - Rimmel by Rita Ora Pillow Talk ♥

Tak. To już podchodzi pod obsesję całkowitą :D Kolejny niebieski, mam nadzieję, że Was to nie nudzi :D Spokojnie, postaram się Wam pokazać coś innego w najbliższym czasie :)



Nazwa: Rimmel 60 Seconds by Rita Ora Pillow Talk
Dostępność: Rossmann, Super-Pharm, Natura
Cena: ok.11 zł
Pojemność: 8 ml


Wykończenie: w buteleczce widoczny jest shimmer ale na paznokciu właściwie zanika
Kolor: pastel, błękit, baby blue. Najlepszy z odcieni istnieje <3
Pędzelek: taki jak lubię najbardziej - szeroki, płaski i zaokrąglony, idealnie wpasowuje się przy skórkach.
Konsystencja: lekko gęstawa, ale przyjemna w aplikacji. Robią się nieznaczne góry doliny, ale top je niweluje
Krycie: 2 warstwy. Pierwsza delikatnie smuży, ale druga wszystko ładnie wyrównuje
Schnięcie: szybko schnie i szybko się utwardza :)
Trwałość: świetna ! Nosiłam do bez topu - końcówki pościerały się dopiero na 3 dzień. Z topem - po 4 dniach dalej wyglądał świetnie :)
Zmywanie: bezproblemowe





Ćwieki od Promoto są rewelacyjne ! Wyglądają świetnie, a pociągnięte Sally Hansen Dries Instantly wytrzymały bez szwanku 4 dni ! ♥

Ja jestem w nim zakochana ! ♥ Macie go ? Lubicie? A może macie jakieś inne fajne kolory z tej serii do polecenia (poza Lose Your Lingerie, jego też mam :3 ) ? :)

17 komentarzy:

  1. No nie! Jako kolejna nim kusisz, a ja mam cały czas nie po drodze do do rossmana:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pokuszę więcej, promocja jest na nie w Rossie :D

      Usuń
  2. Mam.go jest świetny, uwielbiam takie odcienie na równi z.miętowymi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam niebieskie pazurki :) ten kolor jest mega, ale że mam dużo podobnych w swojej kolekcji, więc skusiłam się na breakfast in bed z tej samej serii ;) jest to bardzo jasna mięta, już jestem w niej zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, chodzi za mną ta miętka ♥ Nie zdziwię się jak niedługo wyląduje w koszyku :3 Aj, najchętniej to bym całą kolekcję przygarnęła ♥

      Usuń
  4. Uwielbiam go :D <3 najładniejszy z tej kolekcji! A z ćwiekami to już w ogóle ekstra ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolor i fajnie wygląda z srebrnymi ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Srebrne ćwieki dodają mu "tego czegoś" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. coś czuję że to ten idealny odcień baby blue którego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny jest. nie wiem dlaczego nie zdecydowałam się na niego jak miałam okazje... :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Pretty colour and it looks really good on you :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor, a z dodatkiem ćwieków jest jeszcze fajniejszy, super zestawienie :) Nie kupiłam go bo nie przepadam za shimmerem, ale rzeczywiście na paznokciach jest praktycznie niewidoczny więc chyba się na niego zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny lakier no i ten subtelny dodatek ćwieków - piękne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely shade! Looks very cool with studs :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger