czerwca 06, 2014

Zdobieniowy piątek #7 Stempelkowe poczynania z płytką XY13 Promoto-Promoto

Stemple podobały mi się od pierwszego momentu kiedy wpadłam na nie w internecie... Głównie dlatego, że to chyba jedyny sposób na wyczarowanie na pazurkach pięknych, szczegółowych, misternych wzorków. A do tych całopaznokciowych wzdychałam najbardziej ♥ No i w końcu wpadły w moje łapki - duże, wymarzone, 42 sztuki stemplowej miłości na jednej blaszce ♥ Dzisiaj post o 3 pierwszych mani jakie powstały z jej udziałem :)


Kilka info o zestawie:
W komentarzach pod wtorkowym postem pytałyście się co i jak z płytką. Nie jestem pewna czy odpowiadając ujęłam wszystko więc teraz postaram się zebrać to co najważniejsze do kupy.
  • płytka mieści 42 całopaznokciowe wzory. Jak widać - znajdziemy kwiatki, motylki, zawijasy i mnóstwo innych wzorów geometrycznych - jest w czym wybierać ! Dokładne zdjęcie KLIK
  • każdy wzór ma wymiary 13x17 mm. Na moją płytkę są akurat, ale jeśli macie większą płytkę, lub po prostu długie pazurki to może Wam wzoru zabraknąć.
  • wzory są dosyć dobrze wyżłobione. Generalnie rzecz biorąc dobrze się odbijają - a jak lakier dobrze napigmentowany to już w ogóle bajka! 
  • do zestawu dołączony jest dwustronny stempel, który całkiem dobrze łapie wzory. Mi jednak średnio odpowiadał, bo miałam wrażenie, że trochę się ślizga, więc podmieniłam gumkę gumką ze starego stempla, z zestawu z chińczyka btw, który już miałam obcykany :) 
  • w zestawie znajdziemy też 'zdzierak' który jest zakończony metalowy paskiem - niestety ma tendencje do rysowania płytki, bardzo fajnie zbiera, ale niestety zostawia trochę śladów. Dlatego sięgam po całkiem plastikowy, też z chińskiego :3
  • łatwo czyści się zwykłym zmywaczem, ale ten czasami zostawia smugi (różowy z Biedronki). Tu Mama wpadła na genialny pomysł użycia mleczka do czyszczenia - bałam się że zniszczy płytki, a zdziałał cuda - smugi zniknęły :)
  • jest niedroga - za cały zestaw płacimy niecałe 15 zł 
  • a tu macie pierwsze testy różnymi lakierami na papierze. Tak wyszło, że na paznokciach do tej pory stemplowałam samymi Hansenkami :)

Podejście #1
Ostemplowana Milka Wibo. Z początku nie bardzo wierzyłam w to, że uda mi się zrobić stemple na piasku, ale jakoś wyszło. Oczywiście zanim udało mi się jako tako równo wycelować robiłam chyba ze 3 podejścia. Ale było warto - mani przykuwało uwagę i było bardzo przyjemne do noszenia :)
Użyłam: Wibo Candy Shop 4 + Sally Hansen Black Out 



Podejście #2
Z początku miały to być zdjęcia do recenzji Time For Romance, ale stwierdziłam, że bardziej nadają się tutaj. Mani naprawdę mi się podobało, ale jakoś łażąc po sklepach z Mamą i Bratem się pohaczyły i je zdziabałam po jednym dniu. Przy nim też miałam sporo przebojów, bo wybrałam wzór, który powinien być w miarę prosto. Też - zanim wycelowałam robiłam kilka podejść. Zaczynam na tej podstawie twierdzić, że mam zeza :D
Użyłam: Wibo Express Growth 351, Essence Time For Romance, Sally Hansen Plum's The Word, top Sally Hansen Dries Instantly




Podejście #3
Tak. Niebieski. Ale to chyba nie dziwne, prawda ? :D Stemplowanie, z którego jestem w 100% procentach zadowolona. Dzień wcześniej nosiłam sam Pillow Talk z ćwiekami <niedługo recenzja Rimmela , stay tuned ! >, i w sumie zostawiłabym je w spokoju, ale gdzieś puknęłam o zamki w kurtkowych kieszeniach i zerwałam jednego z nich. Niby mogłam dokleić, ale te kwiatki mnie wołały :D Wzór na tyle fajny, że nie musi być równo przybity, bo jakkolwiek się go się nie odbije to wyjdzie ♥ Jak ostatnio zmieniam mani niemal codziennie tak to nosiłam prawie 4 dni ♥ <przepraszam - zdjęcie z telefonu>
Użyłam: Rimmel by Rita Ora Pillow Talk, Sally Hansen Blue Rose, okrągłe ćwieki Promoto-Promoto, Sally Hansen Dries Instantly

Zdjęcie z Insta :3 Robione na 3 dnień noszenia

Mimo, że podmieniłam sobie niektóre części, to z czystym sumieniem mogę Wam ten zestaw polecić.  Ja osobiście jestem zauroczona tak dużym wyborem tak różnych wzorów na jednej płytce i wiem że mi posłuży ♥ Polecam także śledzić profil Promoto-Promoto bo często mają nowe płytki, nowe wzory :)

Przebrnęłyście? :D Mam jeszcze mnóstwo innych pomysłów na stemple i jak uda mi się zrealizować to na pewno Wam to któregoś piątku pokażę :)

24 komentarze:

  1. nadal zazdroszczę tej płytki, jest świetna :) a najbardziej podoba mi się pierwsze mani, to na piasku ;) ale pozostałe też są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice stamping! I like the page you have with all the different designs and polish colours, great idea!

    I really like the first one! Texture + purple + black = :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się najbardziej podoba środkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie wzory pięknie ci się odbiły ^^ jestem pod wrażeniem pomysłowości :)
    jakie cudne te cytrynki odbite biedronkowcem :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jak mi miło <3
      Aż się zdziwiłam, że tak dobrze odbił! Mam nadzieje, że na paznokciach efekt będzie równie dobry :)

      Usuń
  5. Uwielbiam ten nawierzchniowy z Essence, jest prześliczny :)
    A stempelkom na piasku mówię zdecydowane TAK, chociaż podziwiam je po raz pierwszy. Są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Ci się te stemple odbiły. Ja mam dwie inne płytki z promoto, ale jeszcze ich nie używałam. Czyli stempel z zestawu średnio się spisuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taki sobie. Wymieniłam, go na ten z którym wcześniej już pracowałam ;)

      Usuń
  7. Chyba odgapię pierwsze zdobienie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Stempelki sa cudne, zwłaszcza za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super zabawa jest ze stempelkami :D
    Też niedługo zacznę swoją przygodę i mam nadzieję,że ogarnę! Jeśli tak, to na pewno zamówię jakąś dużą płytkę <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne mają te płytki i dużo wzorów na każdej ;) ja mam od nich tylko jedną ;) środkowa najładniejsze

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie wzory przepięknie prezentują się! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie mi się podobają, fantastycznie skomponowane zdobienia ;) super te wzorki

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie Ci wychodzą stempelki, mi się nigdy nie udały tak precyzyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podejście#1 dało niesamowity efekt -nie mogę oczu oderwać.
    #3 również bardzo mi się podoba - niebieskości uwielbiam ^.^
    Cała płytka bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie wszystkie śliczne, super jest ta plytka :) a może płyta :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tą samą płytkę i jestem zachwycona większoscią wzorów :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger