czerwca 28, 2014

Blogowy roczek !!!

Jeju! Nie mogę uwierzyć, że właśnie mija rok od założenia bloga ! ♥ Zdążyłam się od niego porządnie uzależnić, niesamowicie mi się spodobało blogowanie! Nawet nie wiecie ile radości mi to sprawia! Pisanie dla Was, wymyślanie postów, a w szczególności gadanie z Wami w komentarzach !!



Przygotowałam mały kolaż ze zdobieniami z ostatniego roku. Mi się wydaje, że poprawiłam się w zdobieniu :P No i widać eksperymenty z kształtem. Takie jak mam teraz najbardziej mi odpowiadają :P Jak myślicie - jest progress ?


Jak u innych niesamowicie mi się podobają tak sama nie lubię nosić okolicznościowych mani. Jedyne chyba jakie robiłam to haloweenowe, które widzicie powyżej :) Więc łapcie pastelowe gradientowe skittlesy zrobione Essie Navigate Her, Avon Lemon Sugar , Rimmel Pillow Talk, Essence Vintage Peach, Lovely I love summer 3 na Golden Rose Care+Strong 104. Ja nie jestem z niego całkiem zadowolona, bo mam jakieś kijowe gąbeczki. Ale mam nadzieję, że chociaż trochę przypadnie Wam to mani do gustu ;)




Naprawdę się cieszę, że tu z Wami jestem ♥ Dziękuję za ten rok, kochane ! Bo gdyby nie Wy to już pewnie dawno bym dała sobie spokój. Każde wejście na bloga niesamowicie mnie cieszy, a każdy komentarz pod postem sprawia mi wiele radości i daje kopa do dalszej pracy. DZIĘKUJĘ ♥♥♥

26 komentarzy:

  1. Najlepszego z okazji pierwszych urodzin bloga:)
    Oby tak dalej, buźka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego i kolejnych lat blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego, postępy widać gołym okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim razie nie pozostaje mi życzyć nic innego jak powodzenia, coraz większej liczby obserwatorów oraz wyświetleń :* :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulację! No jasne, że widać postępy! Życzę kolejnych lat blogowania i samych genialnych pomysłów na mani:)

    OdpowiedzUsuń
  6. najlepszego i kolejnych owocnych lat blogowania :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję roczku i życzę kolejnych lat blogowania,tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Będę z Wami tak długo jak się da ♥

      Usuń
  8. piękne pazurki ;) sto lat dla bloga! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto latek dla bloga! Gratuluję i życzę kolejnych lat z nami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! Nie uciekam więc jeszcze Was trochę pomęczę :D

      Usuń
  10. :D GRATULACJE :) kolejnych latek z nami :) wspaniale że jesteś i inspirujesz innych swoimi pomysłami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Cieszę się, że moje mani są dla Was inspiracją ♥

      Usuń
  11. Gratuluję pierwszych urodzin bloga i dołączam życzenia wielu ciekawych i inspirujących pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Yah happy birthday for your blog :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje i życzę więcej rocznic :))

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger