czerwca 22, 2014

Wygrana u Krwawej Jadźki - zielone kropkowe ombre

Pierwszy raz w życiu wygrałam tego typu konkurs. Nawet nie wiecie jak się cieszę !! :D Bardzo dziękuję Paulinie za wyróżnienie :* TUTAJ możecie prac innych dziewczyn, są naprawdę czadowe :D


Do wykonania użyłam:
- biel Golden Rose Care+Strong 104
- wskazujący Essie Navigate Her
- środkowy Miss Sporty Clubbing Colour 455
- serdeczny Essie Mojito Madness
- mały FM Group Dark Jade
- top Sally Hansen Dries Instantly
- sonda Wibo


Ten konkurs przypomniał mi jak bardzo lubię kropki na paznokciach :D 

Co powiecie na kropki w takim wydaniu ? 

13 komentarzy:

  1. Cieszę się, że sprawiłam komuś radość:] Zdobienie na drugim zdjęciu jeszcze bardziej mi się podoba:]

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie ci wyszły te kropeczki, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje :) super kropeczki, sama dawno ich nie malowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Well done! What pretty dots :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje ;) zasluzone wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł i efekt! chętnie bym odwzorowała u siebie, ale z kropkami u mnie słabo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam wszelkiego rodzaju kropki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. dokładnie, na drugim zdjęciu super :) kciuk jest różno-zielony :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wooow, świetne! ;) Gratulacje Kochana, zasłużyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger