czerwca 18, 2014

Miyo Nailed it! Lemon ! ♥

Nareszcie nic nie muszę ! ♥ Oceny wystawione i mam upragniony luzik ♥ Post miał być dopiero w piątek, ale stwierdziłam, że co mi tam ;) Dlatego piszę w przerwie między kolejnymi odcinkami Family Guy (wciągnęłam się :D ). Więc zapraszam na post o bardzo przyjemnej zieleni od Miyo :)


Nazwa: Miyo Nailed It! no. 14 Lemon
Dostępność: strona producenta, niesieciowe drogerie
Cena: ok. 5 zł
Pojemność: 8 ml


Wykończenie: kremowe
Kolor: groszkowa zieleń. Kiedyś od niej uciekałam, teraz noszę z przyjemnością :)
Pędzelek: wąski, prosty i dość krótki. Nie przepadam za nim, bo zawsze uwalę sobie skórki, no ale cóż, trza przecierpieć :)
Konsystencja: dość rzadka, mimo, że mam go już ponad rok :)
Krycie: 2 warstwy na krótkich paznokciach by starczyły. Ja swoje ostatnio zapuściłam i potrzebuję 3 :)
Schnięcie: nie ma tragedii jeśli się czeka aż każda warstwa porządnie wyschnie. Ja wspomogłam się Golden Rose Quick Dry.
Trwałość: nosiłam go dwa dni z topem i właściwie nic z nim nie było ;)
Zmywanie: bezproblemowe




No i na koniec macie bonus w postaci mojego dzioba :P


Coś czuję, że tego lata jeszcze nie raz sięgnę po ten lakier, naprawdę mi się podoba  ;) A Wy co o nim sądzicie ?

13 komentarzy:

  1. Zieleń u kogos mi sie nardziej podoba niz u siebie. Jakos nie moge sie przełamać :p

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolor, muszę u siebie poszukać takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I like this colour, it's quite bright! Hehe I like the last photo of you showing off the nail polish. It's like you are keeping a secret!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna zieleń. Miyo ma fajne lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo polubiłam ostatnio takie kolorki, są typowo letnie, przynajmniej jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O świetny kolor, tez mam podobny, ale innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U siebie za takimi kolorami nie przepadam, ale u ciebie bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie lakiery Miyo się nie utrzymują...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładny kolorek limonki ;) Na lato bardzo takie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger