czerwca 16, 2014

Król Karol kupił królowej Karolinie korale koloru KORALOWEGO ♥

Pam pam pam, śliczny koral mam ! ♥ Miałam tam jakieś z Avonu, Miyo, ale to ten podbił moje serducho ♥


Nazwa: Rimmel 60 Seconds 415 Instyle Coral
Dostępność: Super-Pharm, Rossmann, Natura
Cena: Ok 10 zł
Pojemność: 8ml


Wykończenie: kremowe
Kolor: przecudowny, lekko rozbielony koral ♥ w zależności od światła ciemniejszy/jaśniejszy. zawsze piękny ♥
Pędzelek: jak lubię - płaski, zaokrąglony. Wygodnie leży, ładnie rozprowadza lakier :)
Konsystencja: dość rzadka. taka odmiana bo reszta moich lakierów z tej serii jest dość gęsta
Krycie: zawiódł mnie na tym polu bo potrzebował 3 warstw do całkowitego krycia
Schnięcie: dość szybkie, oczywiście nie jest to 60 sekund. Mimo wszystko nałożyłam wysuszacz (GR Quick Dry, w końcu go dopadłam !)
Trwałość: nosiłam go 3 dni bez szwanku, potem zmyłam, bo miałam ochotę na coś innego ;)
Zmywanie:  bezproblemowe






Ogólnie rzecz biorąc, jestem z niego mega zadowolona ! ♥

10 komentarzy:

  1. Moje serce ostatnio skradł lakier Eveline Mini Max, przecudowny koral jeśli lubisz takie kolory i jesteś ciekawa zapraszam do mnie na notkę :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. What a pretty and summery colour :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go mam i zgadzam się, że jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam i lubie, krycie tak więc mamy takie same :) to najpiekniejszy koral, idealny, slicznie zdjecia, ładniutkie paznokcie :** i dwa poprzednie zdobienia też swietne :) napisze Ci to tutaj ;) Kochana
    A ten traingle musze zgapic :P Mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden z moich ulubionych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger