czerwca 03, 2014

Zakupy z Promoto i inne majowe lakierowe szaleństwa - post tasiemiec :3

Maj to była totalna lakierowa obsesja ! Dosłownie co chwila coś ♥ Nie chce wiedzieć ile kasy przepuściłam, serio. A nie liczę Rossmannowej promocji <osobny post znajdziecie jeszcze w najczęściej czytanych, jak nie to KLIK> No, to do rzeczy ...


Zakupy na Promoto-Promoto chodziły za mną od dłuższego czasu. Tu mi się poszczęściło, bo zaliczam się jeszcze pod tzw Dzień Dziecka i Mama zlitowała się nad moim i tak już pustym portfelem :3 Od dnia zamówienia przebierałam codziennie nogami czekając na listonosza <jak totalny dzieciak, mówię Wam :D >, a jak już przyszła to od razu stemple poszły w ruch. Póki co na kartce. Brakuję mi wprawy w tej materii ale praktyka czyni mistrzem, co nie ? Zmaganiom ze stemplami poświęcę na pewno osobny post :)


Skusiłam się jeszcze na moje pierwsze naklejki wodne. Co do wzorów byłam niesamowicie wybredna :D Np. różyczki u innych dziewczyn niesamowicie mi się podobają ( tu ukłon w stronę Ewy z MyRosesNails, która pokazuje je w wielu cudownych kombinacjach ;* ), ale ja postawiłam na całkowicie proste wzory - piórka i 'rysowane' (?) różyczki z ptaszkami, bo akurat z nimi miałam wizje na mani. Chciałam jeszcze śliczne konturowe kwiatki ale były w zestawie z 4 innymi wzorami, które jakoś mi nie przypadły do gustu. 

Jako kolejna wpadła do koszyka tasiemka do zdobień, nareszcie ! Brakowało u mnie takiego wynalazku :)

No i okrągłe mikroskopijne srebrne ćwieki. Będzie miłość ♥

Nie - drobiny nie osiadają na dnie tylko są tak dziwnie rozmieszczone ;)
I najładniejszy marmurek ze wszystkich - biały ♥ Nawet nie wiecie ile mam na niego pomysłów ♥

A teraz reszta lakierów ! 

Vipera JEST 507 - bardzo przyjemny nudziak, dam sobie obciąć rękę że jest dupe Golden Rose Rich Colour 05, sprawdzę to dokładniej i dam Wam znać :)
Sally Hansen Complete Salon Manicure Blue Rose miałyście okazję zobaczyć już na blogu, uwielbiam go ♥
Golden Rose Care+Strong 104, kolejna biel z tej firmy, kolejna bardzo udana :)
Life 71, niebieskie flakies - totalnie niekryjący (a czegoż ja się niby spodziewałam?), ale daje bardzo fajny efekt na białej bazie :)
Life 03, czyli kolejny mój topper tej firmy, multum kolorowych heksów ♥
Golden Rich Color 44, mięta z shimmerem, który zauważyłam dopiero w domu, ale i tak bardzo mi się podoba :) 
Ladycode by Bell Full Colour żywe niebieski i żółty z Biedronki - oba są świetne (mimo, że żółty jak to żółty jest upierdliwy), widziałyście je w ostatnim poście ;)

UF! Więcej grzechów nie pamiętam, żadnego nie żałuję :D Przebrnęłyście ? :) Jest coś co chciałybyście zobaczyć w pierwszej kolejności ?

25 komentarzy:

  1. Chyba kupię te blaszki do stempli następnym razem:]

    OdpowiedzUsuń
  2. super zakupy :) mogłabyś podać, jakie wymiary mają pojedyncze wzory do stemplowania? z chęcią bym zakupiła sobie podobną płytkę, ale zazwyczaj wzory są za małe na moje paznokcie, już raz się tak nacięłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 13mm x 17mm . Na moje są ciut duże bo mam małą płytkę :)

      Usuń
    2. to na kciuka na pewno nie stykną :( a pozostałe paznokcie musiałabym na zero obciąć, żeby z długości pasowały :( ehh... szkoda, bo są fajne i niedrogie, zazdroszczę :)

      Usuń
  3. miło mi że o mnie wspomniałaś, prawda że trudno się zdecydować na wzory naklejek, tyle cudownych mają ^^
    świetne zakupy, u mnie tego było w maju o wiele mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zakupy - zwłaszcza efekty użycia płytki mnie interesują :) i tego lakieru marmurek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również niedawno robiłam zakupy u Promoto i zdecydowałam się na płytki do stempli i naklejki wodne. Jak będę miała więcej czasu to coś z nimi pokombinuję:). Wybrałaś bardzo ładne wzory naklejek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie zakupy. Płytka piękna. Ja chcę gdzieś dopaść te tasiemki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie te blaszki najwięcej ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zakupy.
    Najbardziej jestem ciekawa Twojej przygody ze stemplami. Czekam na nowe posty:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam posty zakupowe. Sama chciałabym płyteczki od Promoto, ale w portfelu pusto...

    OdpowiedzUsuń
  10. Udane zakupy, widzę, że zaszalałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. NIe mam jeszcze zadnej płytki ze stempelkami na calą plytkę paznokcia, ale mam pytanko czy bez przeszkod mieszcza sie na tej standardowej wielkości ( gumeczce ) bo mam identyczna, czy trzeba kupowac ten wiekszy zestaw? Wygodnie sie stempelkuje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorki bez problemu mieszczą się na tej większej części stempla, jeszcze trochę miejsca zostaje :) Gumka jest taka jak w innych stemplach, ja swoją wymieniłam, bo ta oryginalna mi osobiście średnio podeszła :) Stempluje się wygodnie, bo dołączony stempel jest dość duży, długi - wygodnie leży w ręce :)

      Usuń
  12. Wow what a collection! The polishes look really cool :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. marmurek <3 tez mam miete rich color piekna jest

    OdpowiedzUsuń
  14. Widze że udane zakupy:) Ja też odebrałam sobie cyrkonie z firmy Oriflame:)
    zapraszam do mnie http://creazyaboutacosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne te naklejki ;-) jak robiłam u nich zakupy nie widziałam takich, a szkoda, bo również wylądowałby w moim koszyczku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Doobre zakupy :D a mnie zaciekawił Life nr 71 na białej bazie - chętnie zobaczę.
    Widziałam go w SP i się zastanawiałam czy brać, no i nie wzięłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak w końcu wyląduje na paznokciach to na pewno pokażę :). Póki co sprawdzałam na wzorniku :)

      Usuń
  17. Świetne mają płytki z wzorkami całopaznokciowymi ;) kuszą, ale nie mam dużego stempla, tylko ten od nich, ale słabo mi się nim odbija

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger