czerwca 27, 2014

Zdobieniowy piątek #10 Neon distressed nails

Jak tam, macie już świadectwa ? Ja swoje niestety tak. Nie jest tak dobrze jak chciałam, ale cóż... taki mamy klimat. No ale nie o tym dzisiaj...

Na pierwszy dzień wakacji mam dla Was neon distressed nails, które nosiłam niecały tydzień temu, na poprawę humoru ;) To jest pierwszy raz jak noszę takie maziaje na paznokciach, wcześniej próbowałam na próbniku, ale na paznokciach koniec końców nigdy nie lądowało :P


Niestety aparat zjadł nieco neon i róze :( Dlatego od razu przepraszam za różnice w tonacji zdjęć, photoshop mocno interweniował w kwestii jasności i kontrastu. W trakcie zrobiły się te niebieskie paskudy. Ale za to paznokcie wyglądają tak jak wyglądać powinny :D Well... Moja ściana jest beżowa, ale skoro Photoshop twierdzi inaczej - spoko !


Jest naprawdę banalne do zrobienia. Cała filozofia polega na tym, że ciapiemy po paznokciu pędzelkiem od lakieru, wcześniej porządnie ocierając go z emalii. Pomysł wzięłam od niesamowicie zdolnej Chalkboard Nails, o z tego filmu. Świetnie pokazuje co i jak :) 


Z początku plany obejmowały również czarny lakier na wierzch, ale koniec końców z niego zrezygnowałam. Chyba dobrze, co? :)


Użyłam:
- baza Miss Sporty Nail Expert Whitener
- biały Golden Rose Care+Strong 104
- żółty neon Lemax
- pomarańczowy neon Safari
- różowy neon Cairuo czaszka
- fuksjowy neon Claires Hokus Pokus
- matowy top Wibo Celebrity Nails



Coś czuję, że tego lata distressed będzie częstym gościem na moich paznokciach :P

Jak wam się podobają moje maziaje ? Próbowałyście już tej metody ? Jeśli tak, to koniecznie podlinkujcie :D

15 komentarzy:

  1. Oh this is so cool! I really like the colour here! Funky :-)

    I've never tried this method - but the effect is really good :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks ! ♥ It's so easy to do and the effect is always good and unique ;)

      Usuń
  2. super <3 akurat tutaj w tym przypadku lepiej bez czarnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię maziaje i z tymi nie jest inaczej :D
    Kolorowe zdobienia na białej bazie są super :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosko ci wyszło, ja próbowałam tej metody (jest świetna!), ale dopiero muszę zrobić zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohhhhhhh dear! These are such lovely nail art designs! I would love to try them and keep them in one collection so I could check on them back when I want too. Please dear, please allow me to include them on my Pinterest board for nail designs. :) <3 Loving them much :D Actually until now I am just still trying the basic nail art and I find people like you so talented to be able to do wonderful stuffs like this :) cheeeeeers!! xoxo!
    http://meowchie.snydle.com/nail-art-designs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yay, you made my day with this comment, my dear ! ♥ I'm so happy that you like my work this much and find me tallented! Of course, you can include to Pinterest but please add the description that is my work ;) I keep fingers crossed for your journey through nail art :)

      Usuń
  6. Doskonała interpretacja :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha, miałam dziś też pomalować tą metodą, ale za późno wstałam (wyprowadzam się dziś) więc maluję na jeden kolor, ale następna w kolejce jest ta metoda :). Fajny dobór kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta metoda zdobień, całość wygląda tak dynamicznie i abstrakcyjnie, że ciężko oderwać wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajnie wyszlo musze sama sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super pazurki, bardzo modny ostatnio motyw. podoba mi się ;]

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger