czerwca 13, 2014

Zdobieniowy piątek #8 Triangle nails, czyli trochę marmurka, trochę taśmy...

...i czarnego lakieru. I braku cierpliwości. I nerwów. Piątek 13. Nie jestem przesądna. Ale akurat dzisiaj dopadł mnie totalny bad mani day. Kolorowane stemple zepsułam. Chevron nie wyszedł. Na szczęście tasiemki jako tako wyszły. Chyba... Oceńcie same :)


Takie mani chodziło za mną od momentu, w którym w moje łapencje wpadły marmurek i tasiemka. I w końcu dzisiaj się za nie zabrałam. I chyba jestem z niego zadowolona :)


Użyłam:
- baza - Essence Hardening Nail Base
- 2 warstwy białego marmurku Lemax
- 1 warstwa Sally Hansen Black Out
- tasiemki do zdobień



Jak na pierwszy raz z tasiemką chyba nie jest aż tak źle, hm ? :) 

25 komentarzy:

  1. Wyszło super ;) biały marmurek tez fajny ;) ogólnie ten lakier z firmy LEMAX jest dobry. Mam taki sam tylko, że różowy i żeby nie skłamać mam już go ponad rok i konsystencję nadal ma świetną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Dobrze wiedzieć, że jeszcze mi posłuży, bo niesamowicie mi się podoba :)

      Usuń
  2. wyszło bardzo ładnie ;) chyba taki sam wzór jak u Anitki na blogu widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyszło fajny kontrast :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysłowy:) Swietnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie wyszło, też ten motyw chodzi mi ostatnio po głowie, może w końcu się zmobilizuję i zrobię :) białego marmurka także mam w posiadaniu i jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło pięknie! Jak ja dawno tasiemki nie używałam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło świetnie:), marmurek fajnie wygląda. A ja też dzisiaj miałam pierwsze próby z tasiemkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo ! To koniecznie się pochwal jak Ci wyszło :D

      Usuń
  8. wyszło świetnie :) ja nigdy nie mam cierpliwości do naklejania tasiemki :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba, będę próbowała odtworzyć jak tylko przyjdą moje tasiemki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje zdobienie jest świetne, ,mam taśmę i w końcu muszę ją wypróbować. Twoja propozycja bardzo do mnie przemawia:]

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło super! U mnie czwartek był dniem bad mani :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj,przesadzasz! Wyszło całkiem fajnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne, bardzo fajnie wygląda ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice! I like it and the base colour is interesting :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad You like it :) Yes, base colour is quite unusual :)

      Usuń
  15. super wyszło! bardzo mi się podoba, chyba odgapię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niby totalny bad mani day a efekt końcowy bardzo good :D i kolory i wykonanie :D super, że użyłaś marmurka bo doskonale się wpasował :D Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedyne co mi jako tako wyszło :) Miło czytać, że Ci się podoba, buziole ;)

      Usuń
  17. Połączenie tych kolorów i tekstur są genialne! Świetny manicure, sama bym na to nie wpadła. Zawsze zazdrościłam takich cudów na paznokciach, ja nie umiem tak malować :(

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger