maja 04, 2014

Life 23, czyli piękny upierdliwiec

Nie wiem czy wiecie... Jak nie wiecie to mówię, jak wiecie - to git :D Ale kocham (!) glittery w kolorowej bazie ! ♥ Nie mam ich dużo, bo tylko 5, ale spokojnie, pracuję nad tym ;) Dzisiaj o cudownym łobuzie firmy Life :)


Nazwa: Life Trendy Colour 23
Dostępność: Super-Pharm
Cena: 4-5 zł
Pojemność: 5,5 ml


Ach, ile rzeczy mnie w nim denerwuje! Słabe krycie - solo potrzebuje przynajmniej 3 konkretnych warstw. Na kolorowej bazie (jak na zdjęciach) wystarczą dwie. W sumie to jest spowodowane żelkową naturą bazy. Schnie w nieskończoność! Na tych zdjęciach pokryty jest felernym topem od Lovely. Aktualnie noszę go u stóp (w sumie tylko na dużych paluchach :3 ) i potraktowany został Sally Hansen Dries Instatly i jak cię mogę dał radę (Life nie Hansenka :) on wgl odmawia posłuszeństwa ). 


O dziwo nie przeszkadza mi jego pędzelek. Jest cienki, ale idzie precyzyjnie gagatka nałożyć. Ładnie nabiera drobiny i nie przywiązuje się do nich ^.^ Lakier ładnie się trzyma. Nosiłam go 2 dni i nic z nim właściwie nie było :)


Najlepsze zostawiłam na koniec - KOLOR ! Jeny, jak mi się on podoba ! Jak mi ktoś znajdzie taki krem to, kurcze!, Nobla dam ! :D Piękny, po prostu piękny ! Intensywny, idealny♥ W nim dodatkowo pływają białe i czarne piegi i różnej wielkości heksy <btw istnieje top z samymi piegami? też będę mega wdzięczna za info :3>


A się rozpisałam ! Trochę chaosu wprowadziłam, ale chyba da się to czytać :) Podsumowując - tak. Ma wady. Ale jestem mu w stanie wszystko wybaczyć za ten kolor i za te piegi ♥ A Wy co o nim myślicie ?

11 komentarzy:

  1. Świetny! Szkoda, że do Super-Pharm mam tak nie po drodze:D

    OdpowiedzUsuń
  2. jest przepiękny, no i ten cudny kolor, ahh... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pięknie się prezentuje !! Muszę się skusić ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękny, ale ja użyłam go tylko raz. I nosiłam tylko kilka godzin bo potem go uszkodziłam przez przypadek. Ciekawa jestem czy on kiedykolwiek wysycha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie... Dlatego porządny wysuszacz przy nim to mus :)

      Usuń
  5. Też go mam, kupiłam bo podobał mi się w buteleczce, ale leży już kilka miesięcy i jeszcze go nie wypróbowałam :D fajnie wygląda, muszę w końcu go użyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, próbuj ! Upierdliwy jest, ale dla efektu warto się pomęczyć ;)

      Usuń
  6. Kolor bardzo ładny, ale nienawidzę jak lakier sprawia tyle kłopotów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To często potrafi zrazić do lakieru, ale temu to wybaczam ♥

      Usuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger