maja 27, 2014

Golden Rose Rich Color 15 ♥

Moja miłość do niebieskiego jest chyba oczywista ♥ Ostatnio na moich paznokciach gości bohater tego posta (a mam Wam do pokazania jeszcze 4 inne ;3 ). Szczerze mówiąc wiązałam z nim większe po rewelacyjnym nudziaku, ale nie jest aż tak źle. O co mi chodzi ? Zapraszam do recenzji ;)


Nazwa: Golden Rose Rich Colour 15
Dostępność: wyspy Golden Rose lub (jak w moim przypadku) niesieciowe, osiedlowe drogerie
Cena: ok. 6 zł
Pojemność: 10,5 ml


Wykończenie: kremowe
Kolor: cudowny błękit, delikatnie przykurzony. Bardzo fajnie się go nosi i często do niego wracam.
Pędzelek: ulubiony! szeroki, płaski, zaokrąglony 
Konsystencja: w sam raz - nie leje się, do glutów też nie należy :)
Krycie: 2 średnie warstwy lub 3 cieniutkie. To jest właśnie to, na czym delikatnie się zawiodłam po jednowasrtwowym, wcześniej wspomnianym nudziaku :)
Schnięcie: długo nie trzeba czekać, żeby wysechł, jednak trochę mu zajmuje do całkowitego utwardzenia.
Trwałość: dwa dni spokojnie się trzyma na pazurkach :)
Zmywanie: całkowicie bez problemowe :)




Miałyście okazję zobaczyć go gościnnie w TYM i TYM poście :)
Oczywiście nie byłabym sobą gdybym czegoś do niego nie dodała, ale to innym razem :)
Chyba nie muszę się pytać czy znacie tą serię :P Lubicie ? :)

12 komentarzy:

  1. piękny :) zastanawiałam sie czy go nie kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny kolorek, uwielbiam niebieskości na pazurkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. It's pretty! I like it :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekniaczek niebieściaczek. Niebieskie odcienie sa przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny:) Podoba mi się:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię zarówno tę serię jak i lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię tej firmy, ale jednak chyba pokusa jest silniejsza, muszę w końcu przetestować. :)
    Poza tym to jeden z moich ulubionych kolorów na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja GR coraz bardziej lubię, głównie za tą serię :) Mój też, ale to już chyba wszyscy wiedzą :D

      Usuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger