marca 19, 2014

Skórzany (?) Claire's

Tego gagatka mam już jakieś pół roku, często do niego wracałam, ale nigdy jakoś nie mogłam się zebrać, żeby go obfocić :) Aż w końcu się w weekend zebrałam i nadrobiłam zaległości ;)



Nazwa: Claire's Leather (?) W internetach ani na buteleczce nie mogę doszukać jakiegokolwiek oznaczenia
Dostępność: sklepy Claire's
Pojemność:
Cena: ok. 13 zł. Ja na wyprzedarzy capnęłam go za 4zł :)


Wykończenie: leather - skórzane ? Hmmm... Mi to średnio skórę przypomina. Jak dla mnie to bardziej w stronę piasku :)
Kolor: bordo
Pędzelek: prosty, płaski i dosyć szeroki
Konsystencja: nie jest lejąca, ale też nie za gęsta. Taka ot w sam raz.
Krycie: Już 1 warstwa wygląda przyzwoicie, jednak dwie dają wyrazisty kolor i ładną teksturkę
Schnięcie: na "gołym" paznokciu - ekspresowe. Dlatego właśnie jest jednym z moich tzw awaryjnych lakierów :)
Trwałość: tu nie powala... Nosiłam go całą sobotę i niestety końcówki nie wytrzymały starcia ze sprzątaniem :(
Zmywanie: bezproblemowe♥




Co o nim myślicie ? Jak mówiłam - sięgam po niego w awaryjnych sytuacjach, kiedy nie mogę/nie chcę czekać, aż lakier w końcu wyschnie. Bardzo go lubię, mimo słabej trwałości :)

15 komentarzy:

  1. fajny kolor, ale to nie skóra tylko piasek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wiem, ale na buteleczce i wszędzie w necie piszą że fakturka imituje skórę, guzik prawda :D

      Usuń
  2. Jakby go nie nazywać jest śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest w nim coś , co nie pozwala przejść obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma coś w sobie, chociaż nie wiem właściwie co :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kolor, nieważne czy skóra czy piasek:P

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna tekstura (:

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. no ciekawy,wygląda jak miilion malutkich bąbelków powietrznych na paznokciach ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Generalnie u mnie niestetety lakiery Claire's trwałością nie powalały:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie również wygląda jak piasek a nie jak skóra:)

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest piasek przyklejony do skóry i pomalowany na czerwono :D
    I wilk syty i owca cała.

    Świetnie się prezentuje, bez znaczenia jak się nazywa.
    Mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. robi piękny efekt i duże wrażenie ! bardzo mi się podobają takie niebanalne rozwiązania, piękne pazurki <333


    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak jak Ty uważam, że to bardziej piaskowy lakier

    Pozdrawiam cieplutko :)) pozwolę sobie zaobserwować
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger