marca 24, 2014

Oficjalnie polubiłam się z rózem ! MIYO Bubblegum ♥

I to nie ciemnym. Nie przykurzonym. Nie wpadającym w inne kolory. Tylko różem, że tak powiem 'z krwi i kości'. Perfidnym. Cukierkowym. Jasnym. W stylu lalki Barbie. Uciekałam przed nim, unikałam. Niesłusznie. Jak zobaczyłam jak wygląda na paznokciach - z miejsca się zakochałam ! I mam ochotę na więcej ♥


Nazwa: MIYO Nailed It! no.19 Bubblegum
Dostępność: niesieciowe drogerie, strona producenta
Cena: 4,99
Pojemność: 8ml


Wykończenie: kremowe
Kolor: czysty, kremowy róż. I już ;)
Pędzelek: prosty, okrągły, trochę krótki. Ale wygodny :P
Konsystencja: lekko lejąca. Sprawia trochę kłopotów przy aplikacji, bo nie zawsze uda się równomiernie nałożyć i  tworzy smugi.
Krycie: właśnie przez to smużenie potrzebowałam 3 warstw, żeby wszystko ładnie wyrównać.
Schnięcie: całkiem przyzwoite, ale szału nie ma. Schnie na bardzo ładny połysk.
Trwałość: ciężko powiedzieć, bo nie zostawiłam go solo. Nie byłabym sobą  gdybym czegoś nie naciapała. Ale to w następnym poście :)




Niesamowicie mi się podoba to jak wygląda na moich paznokciach i wiem, że nie raz do niego wrócę ♥

A Wy co o nim sądzicie ? ;)

10 komentarzy:

  1. jaki śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że się przekonałaś, bo świetnie wygląda na Twoich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki słodki róż dobrze wygląda na krótkich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękny, ma bardzo ładne wykończenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny odcień różu i doskonale wygląda na Twoich pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor:) Ostatnio i ja dałam się uwieść podobnemu kolorowi:D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cukierek.. bardzo fajny! chyba go przygarnę, jak tylko go spotkam :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger