marca 26, 2014

Róż. I już !

Ajjj ! Tyle różu chyba nigdy nie miałam na paznokciach :D To mani bardzo fajnie się nosiło. Krótko, ale bardzo fajnie :) Nie wytrzymało dwóch dni, bo odmoczyło się na basenie i zdarłam je całymi płatami, ale wolałam poświęcić mani niż później czas i nerwy na zmywanie .


Z początku miał być sam gradient, ale koniec końców przejście nie było tak idealnie jak chciałam, więc dałam na wszystko topper.



Do wykonania użyłam:
-MIYO Bubblegum
-Wibo 395
-Life 21





Jak Wam się podoba ? :)

Pssst... Wiosna będzie u mnie chyba pod znakiem ombre. Ciągle mam pomysły, co chwila coś ciapię :3 Gradientowa mania !! ♥

Biorę udział w konkursie Nailpolis :) Jeśli chcecie zobaczyć co zmalowałam i może zagłosować to zapraszam TUTAJ :)

8 komentarzy:

  1. Super ten topper wygląda na wszelkich kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie się prezentuje ten top nr różowej bazie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mnie ciągnie ostatnio do gradientów..coś wisi w powietrzu! :D a u Ciebie bardzo ładne połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje ulubione połączenie - gradient i glitter:) Piękne!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie ten topper wygląda na gradiencie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie spiłowane pazurki :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger