marca 06, 2014

Szaraczek Lovely #98

Dzisiaj coś spokojniejszego - szaraczek od Lovely :)


Nazwa: Lovely Classic Polish 98
Dostępność: Rossmann
Cena: ok. 6zł
Pojemność: 8ml


Wykończenie: shimmer
Kolor: szary, trochę betonowy, wypełniony pięknie mieniącym się złotym shimmerem. Jednak ja się średnio z tym lakierem czułam. Za to Mama go bardzo lubi :)
Pędzelek: szerszy, płaski, prosto ścięty
Konsystencja: gęstawa tzn. nielejąca, ale glutem też nie jest :)
Krycie: 2 warstwy. Chociaż przyłapałam się na tym, że na jednym paznokciu prawej ręki dałam tylko 1 i też było spoko :>
Schnięcie: w kwestii schnięcia nie ufam lakierom Lovely więc od razu sięgnęłam po Turbo Dry :)
Trwałość: nosiłam go tylko jeden dzień, ale nic z nim nie było. U Mamy, z tego co wiem, trzyma się ok. 3 dni
Zmywanie: bezproblemowe.



Podsumowując - kolor jest ładny, wykończenie też, ale jakoś szczególnie mnie nie zachwycił . Ot, taki zwyklaczek :)

8 komentarzy:

  1. Fajny kolor, ale bardziej na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest bardziej jesienny, ale czasem lubie po takie sięgnąć mając ochotę na spokojniejsze mani :)

      Usuń
  2. Serio coraz bardziej przekonuję się do szarości;) Ten jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam lubię szarości, mam tylko, bądź aż 4 sztuki i uwielbiam każdy z nich.
    Ten też bym chętnie przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm ja raczej rzadko używam szarości chyba dlatego, że nie mogę trafić na szaraczka doskonałego ale ten mnie zaintrygował - na Twoich pazurkach wygląda cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie również nie zachwycił ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger