marca 08, 2014

Magiczny Essie Sexy Divide ♥

Wszystkiego najlepszego, Kobietki !! <3
Moja miłość do Essie kwitnie ! ♥ Mam w pudle dopiero 3 maleństwa tej marki, ale jedno kocham bardziej od drugiego. Wiec chyba łatwo jest wyobrazić sobie moją radość kiedy w prezencie od przyjaciółki dostałam jedną z tych uroczych buteleczek ! Ola trafiła świetnie w mój gust i jednocześnie sprawiła mi pierwszego niepastelowego Essia ♥ Chciałam Wam go pokazać zaraz po tym jak pierwszy raz pomalowałam nim pazurki, ale mój aparat niestety nie pała taką miłością do fioletów jak ja. So... Zapraszam na post !


Nazwa: Essie Sexy Divide
Dostępność: Douglas, Super-Pharm, Hebe, internet
Cena: ok. 30-35zł, w internecie oczywiście taniej
Pojemność: 13,5 ml



Wykończenie: shimmer/metalic
Kolor: piękny ciemny fiolet, który w słońcu niesamowicie się mieni - niestety zdjęcia kompletnie nie wyszły ... Na szczęście odrobinę tego efektu udało mi się uzyskać w świetle sztucznym :)
Pędzelek: mój ulubiony - szerszy, płaski, zaokrąglony
Konsystencja: lekko lejąca, świetnie współgra z pędzelkiem i nie rozlewa się na skórki
Krycie: kryje już po pierwszej warstwie. Naprawdę ! Jednak na zdjęciach widzicie 2 warstwy, bo w mocnym świetle mojej lampki widać było pociągnięcia pędzelka
Schnięcie: ekspresowe ! Nie dalej jak w poniedziałek potrzebowałam na szybkiego pomalować paznokcie przed popołudniową lekcją, malowałam 15 min przed wyjściem, a zakładając kurtkę były idealnie suche i niepodatne na uszkodzenia!
Trwałość: tu jest jedyny minus tego lakieru, bo na drugi dzień noszenia mam już lekko przetarte końcówki.
Zmywanie:  właściwie bezproblemowe, nie barwi ani płytki ani skórek :)




Jest hipnotyzujący ! Uwielbiam go ♥

A Wy co o nim myślicie ?... :)

14 komentarzy:

  1. Śliczny jest! Brakuje mi takiego fioletu w mej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, swietny!:)
    Ostatno nosilam troche holo i glitterow i najgorsze to wlasnie robienie im zdjec:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Holo i glitteryw moim przypadku to pikuś w porównaniu z jakimkolwiek ciemniejszym odcieniem fioletu... :)

      Usuń
    2. Oddaj mi swoj aparat!:D

      Usuń
  3. Świetny kolor, a.shimmer daje.ciekawy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny kolorek! uwielbiam fiolety, a ten jest po prostu genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. :D Tak lakiery z Essie są boskie :D Ten fiolet także -genialny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kupiłam ostatnio podobny z joko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękny... Nie mogę oczu oderwać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki piękny, aż się dziwię, że nigdy nie zwróciłam na niego uwagi.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger