marca 17, 2014

(prawie) Wszystko co kocham w jednym mani ! ♥[dużo zdjęć]

Prawie, bo nie udało mi się tu wcisnąć glitteru :D Ale są pastelowe kolory, są kropcie i są różyczki, które uwielbiam !!! ♥



Bez bicia przyznam się, że do tego połączenia zainspirowało mnie ... pudełko chusteczek ! Cały weekend siedziałam zakatarzona w domu, nie rozstaję się z tym pudełkiem i tak jakoś mnie natchnęło :)


Żałuję, że najpierw nie zrobiłam kropek, a dopiero potem różyczek, bo wyglądałoby to znacznie lepiej. Nie mniej jednak podoba mi się ! Mimo, że różyczki nie wyszły jakoś szczególnie ładnie to i tak uważam, że to jedno z niewielu mani <włączając malowanie samym kolorem> jakie mi ostatnio jako tako wyszło więc wena chyba wróciła :3



Tutorial do różyczek znajdziecie TUTAJ 



Przepraszam za moją ostatnią słabą aktywność, ale ostatnio nie miałam kompletnie głowy ani czasu na blogowanie czy nawet malowanie paznokci <tu w sumie kwestia totalnego braku pomysłu i weny >. No i przyznam - nie mam co publikować! Mam może ze dwa lakiery zeswatchowane i nic więcej... Ale obiecuję poprawę !!

Ostatnio zapomniałam, więc nadrabiam - przekroczyłam 10 000 wyświetleń ! To wszystko dzięki Wam, DZIĘKUJĘ! ♥ Nigdy nie myślałam, że przekroczę tą liczbę !

Mam pomysł na pewien cykl postów, zbieram póki co materiały, ale myślę, że w przeciągu miesiąca coś wystartuje :) Robiłam małe rozeznanie i myślę, że zda to egzamin... Jesteście ciekawe ? :D

17 komentarzy:

  1. Faktycznie podobne do moich ;) śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Haha, inspiracje są wszędzie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie Twoje paznokcie wyglądają w takim wydaniu (długość i zdobienie) ^^
    ciekawa jestem co to za serię wymysliłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam takie zestawienie :D Jest śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Ci wszyło to mani. Ja ostatnio próbowałam zmalować coś podobnego...
    ... w moi wykonaniu nie prezentowało się tak dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow pięknie Ci to wyszło *_*
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne! Jak widać i pudełko z chusteczkami może być idealną inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja ostatnio wszędzie widzę inspiracje :D Tylko malować nie ma kiedy... :)

      Usuń
  8. Ślicznie wymalowałaś te róże. W ogóle całość jest kolorystycznie harmonijna, taka porcelanowa. Patrzyłam na Twoje zdobienia [tu: sam sposób nakładania lakieru i dbałość o paznokcie] również w poprzednich wpisach i ogólnie wnioskuję, że jesteś bardzo zdolna. Jednak - wspomniane już - dzisiejsze malowajki wyróżniają się estetyką, obok której nie sposób przejść obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję kochana ♥ Tyle miłych słów w jednym komentarzu ♥

      Usuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger