kwietnia 21, 2014

Wibo WOW Sand Effect 1

Wesołych świąt, moje kochane ! Wprawdzie już się kończą, ale i tak chcę Wam życzyć zdrówka, szczęścia i spełnienia marzeń :**
________________________________________________________________________________

Tak! Mam zapłon :D Ale to dlatego bo 1) trochę mnie tu nie było 2) tego malucha kupiłam dopiero na początku kwietnia. Uwielbiam końcówki serii, bo za tego koleżkę zapłaciłam niecałe 4 zł ♥






Nazwa: Wibo WOW Sand Effect 1
Dostępność: Rossman / wycofane!
Cena: ok 7zł, na wyprzedarzy niecałe 4zł / wycofane!
Pojemność: 8,5 ml


Cieszę się, że wpadł w moje łapki. Mimo pewnych zastrzeżeń - strasznie mi się podoba ! ♥ Jestem zakochana w piaskowym wykończeniu, które u matowych piasków Wibo jest niezwykle wyraźne. Kolor? MEGA! Ciemny granat, który może i sprawia, że moje dłonie wyglądają blado, but who cares ? :D


W aplikacji jest bajecznie przyjemny ♥ Pędzelek jest cienki i w tym przypadku mi to nie przeszkadza. Konsystencja może i jest gęstawa, ale to piasek więc nie narzekam, one tak mają. Do pełnego krycia i wyraźnej, pełnej tekstury potrzebuje standardowych 2 warstw, które schną całkiem szybko <nałożone na 'gołą' płytkę>




















Czy tylko mi się wydaje, że idealnie pasuje do mojego case'a ? :D

Wszystko ładnie pięknie... Ale co czego są te moje zastrzeżenia?... Trwałości ! Choćbym nie wiadomo jak się starała to i tak po 1 dniu mam starte końcówki. Smuteczek :(


Kolor może i ciężki, niewiosenny, ale wiecie, że to są 'moje' kolorki :3
Aj, lubię go ! ♥ Też go macie ? Lubicie ? :)

19 komentarzy:

  1. nawet nawet się prezentuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor piękny taki głęboki a trwałość hmm 1 dzień na pewno rozczarowuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trwałość rozczarowuje, ale takiemu kolorkowi jestem w stanie wszystko wybaczyć ;)

      Usuń
  3. Też go mam,jest całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szczęście to piasek, więc końcówki można zamalować i nic nie będzie widać:)
    Kolor jest bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor świetny, szkoda że z trwałością kiepsko :( ale za tą cenę...
    świetny case :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za piaskowymi nie przepadam. Ale u Ciebie super sie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, ze tak krótko wytrzymuje, bo kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ piękny kolor!
    masz wspaniałego bloga, jejku nie mogę przestać oglądać... dodaję do obserwowanych :))
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja powiem Better late than never :) O. Piasek fajny, lubie granaty bo sa eleganckie, i ostatnio zauwazylam ze ladnie kontrastuja z kilkoma moimi rozowymi ciuchami :) hehe, Koncowki tez lubie, bo mozna niezle smaczki znalezc za grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam piaskowe wykończenie, a z takim kolorem to już w ogóle połączenie doskonałe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piaskowe lakiery są moim ostatnim hitem. Bardzo podoba mi się ten kolor!
    Pozdrawiam
    STYLONADA.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. kolorek rzeczywiście piękny, szkoda że nietrwały ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny kocham piaski w tym kolorze :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Też go mam i jest całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger