kwietnia 25, 2014

Zdobieniowy piątek #1 Mint with some blink!

YAY ! W końcu zaczynamy cykl ! Ja wiem, że to może nie jest coś szczególnego, ale mnie to na pewno będzie motywowało do robienia różnych rożności a nie ograniczania się do jednego koloru :) Dajcie koniecznie znać co myślicie :)

Dzisiaj krótko o zdobieniu wykonanym w którąś niedzielę na szybkiego. Diamenciki Avonu leżały w pudełku czekając na swoje 5 minut i się doczekały :) Kiedyś Wam pewnie o nich co nie co napiszę ;)


Ta ciemny kolor - brąz albo śliwka <jak sugeruje nazwa> to Avon Smoky Plum, a miętka - Delia 179. Utrwalone Lovey Super Fast Dry Top Coat.


Straszna sroka się ze mnie ostatnio robi :3 Cały czas zerkałam ta te diamenciki, jest miłość ♥ Zdecydowanie częściej muszę po nie sięgać :3


Na żywo jakoś lepiej wyglądały...

Co tu więcej mówić - podoba i się ! ♥ A Wy co myślicie ? :)

7 komentarzy:

  1. Fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie nie do końca przemawiają te diamenciki. Ale kolory lakierów są na prawdę ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bardzo lubię takie diamencikowe różności (to chyba rzeczywiście jest jakiś syndrom sroki :D) w połączeniu z miętą są super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tą miętkę, jest świetna :)
    fajnie wszystko zmiksowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten sam miętowy lakier i go wyrzuciłam, jakoś mi nie pasował.
    Ładnie się wszystko razem prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się ostatnio nad tymi diamencikami i chyba mnie zachęciłaś:D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger