kwietnia 06, 2014

ZAWIESZAM :(

Tak bardzo nie chciałam tego robić, no ale niestety... Zawieszam bloga na jakiś czas. Nie wiem czy to będą dwa tygodnie czy miesiąc czy dłużej... Ostatnio prawie mnie tutaj nie ma. Nie, że nie chcę. Ale czas. Tzn. jego brak. Ach, co ja bym dała, żeby doba trwała ze 2h dłużej ! Ciągle mam coś do roboty, a blogiem nie ma kiedy się zająć... Także jak wszystko się ogarnie wrócę do Was z nowymi pomysłami, zdjęciami, no i obiecanym cyklem, którego nie miałam okazji jeszcze wystartować :)

Już za Wami tęsknię :( 
Buziaki i do zobaczenia :*

3 komentarze:

  1. Czekam z niecierpliwością aż poukładasz wszystko :) Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. :( Czemu ostatnio wszyscy uciekają z blogów :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wracaj,szybko! I powodzenia ze wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger