kwietnia 27, 2014

Miłość od pierwszego pociągnięcia pędzelkiem ♥ GR Rich Color 05

Dlaczego do tej pory nie miałam jeszcze żadnego lakieru z tej serii ?! Do lakierów GR zraziłam się po Paris 130 i jakoś unikałam ich lakierów. Mimo, że ich Fantastic Color 104 to mój ideał wśród bieli. Do serii Rich Color przymierzałam się kilka razy, ale koniec końców nic nie kupowałam. Gdyby nie to, że ten kolor wpadł mamie w oko to pewnie dalej Riche nie gościłyby u mnie w pudle :)


Nazwa: Golden Rose Rich Color 05
Dostępność: wyspy Golden Rose, osiedlowe drogerie
Cena: 5-8 zł
Pojemność: 10,5 ml


Ach, co to za lakier ! ♥ Kolor idealny, jakby mocno mleczna kawa, cudo! Kolejna rzecz - aplikacja. Bajeczna! Kremowa konsystencja, idealna pigmentacja i szeroki, zaokrąglony, mój ulubiony pędzelek sprawiają, że płytkę można pokryć 2, max 3 pociągnięciami uzyskując jednocześnie świetne krycie już po pierwszej warstwie. Schnie ekspresowo, pięknie lśni i szybko się utwardza. 10 minut (?) od pomalowania mogę stukać go paznokciem, a ten ani drgnie ♥ Dzielnie wytrzymał sprzątanie łazienki, robienie muffin i mycie naczyń, jest genialny !


Lecę po kolejne <już zdążyłam kupić niebieski :3 >!! Zakochałam się, no ! ♥ A Wam jak się podoba ? Lubicie tą serię ?

12 komentarzy:

  1. śliczny jest ;) ja mam na razie 2 z tej serii ale na pewno jeszcze coś kupię ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te serię. Mają bardzo fajne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Seria paris i proteinowa są moim zdaniem beznadziejne, ale te nowe serie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria Paris mimo, że ma naprawdę kuszące kolory to pod względem jakości jest totalną klapą...

      Usuń
  4. kolorek super ;) taki delikatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serii nie lubię ale kolorek taki spokojny i uniwersalny. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny nudziak :) bardzo lubię tą serię GR, jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tę serie lakierów, jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny jest ;) ja swój egzemplarz...zgubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier piękny :)
    Ja jak na razie mam z tej serii tylko 1 - jasny fiolet, ale bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger