kwietnia 05, 2014

Idealny Peaches And Cream ♥♥♥

Bez zbędnych wstępów - zapraszam na post o przepięknym, idealnym na wiosnę Peaches And Cream Wibo
<brawo dla mnie za zapłon - seria wycofana rok temu, a ja dopiero pokazuję :3 przy okazji - mam jeszcze Mint Sorbet w zanadrzu :P >

Światło sztuczne

Nazwa: Wibo Gel Like Peaches and cream by The Oleskaaa
Dostęność: wycofane
Cena: ok. 6zł
Pojemność: 8,5 ml


Wykończenie: kremowe. Lakier ma <wg producenta> imitować żel.
Kolor: pastelowa, piękna brzoskwinka ♥ raz bardziej pomarańczowa, raz bardziej różowa, za każdym razem po prostu piękna ♥
Pędzelek: standardowy, taki sam jak w innych lakierach Wibo. Prosty, okrągły. Jak dla mnie  - nieodpowiedni do formuły lakieru, bardziej by płaski szeroki mi tu pasował, no ale to tylko moje spostrzeżenia :)
Konsystencja: taka nijaka. Ni rzadka, ni gęsta. Trochę trudna w obsłudze, idzie narobić smug.
Krycie: 3 warstwy. 2 smużą, 3 jakoś wyrównuje.
Schnięcie: tragedii ogólnie nie ma, ale top wysuszający i tak ruszył do akcji
Trwałość: z topem nosiłam go 2 dni i właściwie nic z nim nie było :)
Zmywanie: cóż... pewnie bez problemu bo to krem. Zmywania nie sprawdzałam, bo mani ucierpiało na wyjątkowo nudnej lekcji i cóz... wyszłam z lekcji bez grama lakieru na paznokciach :3

Światło naturalne

Nie byłabym sobą gdybym czegoś nie wypaćkała. Tym razem wybór padł na proste, ale , wydaje mi się że efektowne, trójkąty :)

Światło sztuczne

W słońcu

W słońcu

Według mnie Peaches And Cream jest po prostu piękny ! Mam na niego kilka pomysłów so stay tuned ! ;)

Ciekawa jestem jak Wam się podoba :)

5 komentarzy:

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger