kwietnia 16, 2014

Gdzie byłam kiedy mnie nie było ?

Trochę tu, trochę tam... Ale wracam ! Tak cholernie mi Was brakowało !! ♥ Wiem, że szybko wróciłam i zawieszanie bloga na niecałe 2 tygodnie było chyba bez sensu, ale zawieszając myślałam, że ogarnięcie wszystkiego potrwa nieco dłużej... No, ale w końcu mam świąteczną przerwę i znajdę czas na wszystko <taką mam przynajmniej nadzieję :3 >

Dalej jeszcze nie jest tak jakbym chciała... Doba dalej jest za krótka, biologii dalej jest dużo, historia dalej jest bez sensu, przepisy ruchu drogowego dalej nieruszone, ćwiczenia/bieganie dalej wybitnie niesystematyczne, ale spoko - pracuje nad tym :)


Mam w zanadrzu już przygotowanych kilka postów, so stay tuned !

W międzyczasie zmieniłam trochę szablon i teraz naprawdę mi się podoba :) Mam jeszcze małe zastrzeżenia do czcionki, ale z czasem może na coś wpadnę ;)

Dobrze jest być znowu z Wami ♥

6 komentarzy:

  1. Good to see you back!:))
    Powodzenia ze wszystkim, zwlaszcza z prawkiem:P

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też czasu na nic nie ma... matura zaraz a ja w czarnej dupie z nauka xd ale musiałam na bloga wrócić, bo bez tego jakoś tak byle jak ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :P Ja na szczęście do matury mam jeszcze rok :)

      Usuń
  3. Ja też nie mam na nic czasu :)
    Akurat w moim przypadku historia to bułka z masłem,ale biologia i matematyka to czarna magia :)
    W środę zaczynają się egzaminy,a ja jestem w lesie ;c

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger