października 29, 2014

♥ O.P.I 4 In The Morning ♥

Dzisiejszym postem rządzi mój pierwszy lakier O.P.I . Kiedy zobaczyłam go w Windsorskim TK Maxx wiedziałam, że wróci ze mną do domu :)

My first O.P.I polish will rock this post! When I first saw it in TK Maxx in Windsor, I knew that I'd go back home with it :)


Nazwa: O.P.I 4 In the morning, pochodzi z zeszłorocznej kolekcji Gwen Stefani
Dostępność: Douglas, Sephora
Cena: ok 50 zł, cena gigantyczna, ale udało mi się go kupić połowę taniej :)
Pojemność: 15ml

Full name: O.P.I 4 In the morning, it's from last years Gwen Stefani collection
Availability: Douglas, Sephora
Price: about 50 zl, the price is enormous, but I bought it half-price :)
Capacity: 15 ml


Wykończenie: satynowe
Kolor: piękna, głęboka czerń ze srebrnymi drobinkami, które nieco tracą na mocy po wyschnięciu
Pędzelek: płaski, dość szeroki, prosty - tak jak lubię :)
Konsystencja: lekko lejaca, bardzo przyjemna w aplikacji
Krycie: absolutny jednowarstwowiec! Właśnie 1 warstwę widzicie na zdjęciach
Schnięcie: ekspresowe! Zanim pomaluję paznokcie u prawej ręki, lewa jest już sucha :)
Trwałość: na moich paznokciach to niecała doba, niestety. Ale w moim przypadku to domena niemal wszystkich ciemnych lakierów :c
Zmywanie: bezproblemowe


Finish: satin
Color: stunning, deep black with silver speckles which are barely visible once it's dry
Brush: flat, quite and wide - I like it :)
Consistency: bit pouring but really nice to apply
Opacity: it's onecoater! It's one layer you can see on the photos :)
Drying: express! Before I finish painting my right hand, left is already dry :)
Lasting: on my nails - only 1 day. But in my case it repeats with nearly every dark polish :c
Removing: easy



Mimo, iż zawiódł mnie nieco trwałością, to i tak jestem nim oczarowana. No proszę Was, to wykończenie ♥ Co o nim myślicie? ;)

Despite the fact that I'm a bit disappointed with its lasting, I'm amazed with it. Come on, do you see this finish ? ♥ What do you think about it? :)

12 komentarzy:

  1. Niespecjalnie mnie do siebie przekonał, chociaż efekt jaki daje jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, cena zwala z nóg, ale jestem ciekawa, jakby wyglądał z topperem :) bo bez taki średni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z topem postaram się niedługo pokazać. Nie robiłam zdjęć, bo zdecydowanie bardziej podoba mi się bez topu, ale w ramach ciekawostki - pokażę :) Zapomniałam dopisać - cena jest powalająca, ale w TK Maxx zapłaciłam ponad połowę mniej :)

      Usuń
    2. to już brzmi dużo lepiej :D

      Usuń
  3. This looks really good and I love the finish :-) Looks good on you :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie średni, a OPI nie mam żadnego :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba czerń w takim wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne wykończenie! Najlepiej wygląda przy czarnym lakierze:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Unhas linda amei a cor preta, Siga e curta o meu canal Nekitareis.
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger