października 31, 2014

Zdobieniowy piątek/Nail Art Friday - Halloween nail art

Kolejny zdobieniowy piatek pięknie zbiegł się z datą Halloween :) Tej właśnie okazji pokażę Wam moje mani zainspirowane pomysłami Sammy z The Nailasaurus :)

Next Nail Art Friday perfectly matched the date of Halloween ;) For this occasion I'm gonna show you my manicure inspired by ideas of Sammy from The Nailasaurus :)


Tak właściwie mani było dosyć łatwe do zrobienia i nie było zbyt czasochłonne :) Muszę kiedyś powtórzyć dripping bo niesamowicie mi się spodobało ! :)

In fact, this mani was really easy to do and not so time consuming :) I must do dripping again,  I fancied it so much :)


Lista użytych lakierów/ List of polishes I've used:
- Pierre Rene Professional 302 Devil Black - czerń/black
- Pierre Rene Professional 311 Warm Orange - pomarańcz/orange
- Pierre Rene Professional 322 Lasting Red - czerwień/red
- Pierre Rene Top Flex 226 - pastelowa zieleń/pale green
- Miyo miniDrops Malibu - biel/white
- Lovely Hot Trends 3 - fiolet/purple
- Golden Rose Paris 259 - jaskrawa zieleń/vibrant green
- Rimmel 60 Seconds Ready Aim Paint - czerwień/red
- Golden Rose Quick Dry Top Coat





Wyszło prosto, rysunkowo, nieco chyba dziecinnie, ale podobało mi się :) I nie tylko mi, bo mani zebrało sporo pochwał w tym od samej pomysłodawczyni :3 Jak Wam się podoba? Świętujecie ? :)

It came out simple, animated-like, bit childlish, but I liked it :) And not only I, cause it was given many kind words, even from the originator :3 How do you like it ? Do you celebrate? :)



18 komentarzy:

  1. Great mani! I like the pumpkin especially.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne mani, ale ja nie obchodze tego swieta:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. pozytywne, kolorowe :) halloween nie musi być ponure :) szkoda, że mi żadne nie wyszło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ! :) Eeeej, te duszki na insta były fajne ! :)

      Usuń
  4. This looks great. I like them all :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mani jest świetne! gratuluję- i zazdroszczę rozmowy z Nailasaurus <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ach, dziękuję :D Mi też sie wskazujący najbardziej podoba :)

      Usuń
  7. Alez sliczne, bardzo mi sie podoba! :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger