listopada 02, 2014

Czerwony Pierre Rene Sand Effect

Pora na recenzję kolejnego piaskowego cuda, jakie otrzymałam do recenzji od Pierre Rene :) Tym razem czerwień, która jest równie zachwycająca jak jej niebieski brat :)

It's high time for me to post a review of another beautiful sand polish I've got from Pierre Rene to test. This time it's red, as gorgeous as its blue brother :) 



Nazwa: Pierre Rene Top Flex Sand Effect 02
Dostępność:strona internetowa producenta
Cena: ok 10 zł
Pojemność: 11 ml
Full name: Pierre Rene Top Flex Sand Effect 02
Availability: online shop
Price: about 10 zl
Capacity: 11 ml

Wykończenie: piaskowe
Kolor: wyrazista, jaskrawa czerwień wypełniona złotymi drobinkami. Całość daje iście ognisty efekt :) Szkoda, że mój aparat tego nie uchwycił :/
Pędzelek: dość długi, płaski i prosto ścięty, całkiem wygodny
Konsystencja: typowa dla piasków - lekko gęsta, ale przyjemna w aplikacji
Krycie: 2 warstwy
Schnięcie: schnie szybciutko dając ładną, wyczuwalną teksturę :)
Trwałość: nie sprawdzałam, ale podejrzewam, że będzie równie dobra jak w przypadku niebieskiego
Zmywanie: wystarczy dłużej potrzymać wacik przy paznokciu i schodzi bez problemu :)
Inne: tym razem nałożyłam bazę, więc nie zauważyłam zabarwiania płytki. Skórki po zmywaniu też nie były czerwone ;)



Finish: sand
Color: disting, vibrant red with gold speckles. It gives fiery effect! Shame, my camera didn't catch it :/
Brush: quite long, flat and cut straight, comfy to use :)
Consistency: bit dense but nice to apply - typical for sand polishes :)
Opacity: 2 coats
Drying: dries fast and give nice and perceptible sand effect
Lasting: haven't checked but I suppose it will be similar to blue ones ;)
Removing: you need to hold remover on the nail for a bit longer than usually and then it goes away easily
Others: this time I applied base coat first so I didn't notice staining. My cuticles weren't red after removing as though. 



Mimo, że taki kolor to nie do końca moja bajka, to jestem pod wrażeniem jego właściwości. 10 zł to nie fortuna, a za tą cenę mamy naprawdę dobry jakościowo produkt :) Czujecie się zachęcone ? :)

Despite the fact that I'm not into such colors, I'm really amazed with its features. 10 zl is not a big deal and for this price we have truly good polish :) Do you feel convinced ? :)

Fakt iż lakier został mi wysłany do recenzji nie wpłynął na moją opinię
The fact that I was given this polish for a review doesn't have influence on my opinion.

7 komentarzy:

  1. Przed świętami na pewno ten lakier będzie przeżywał swoje 5 minut bo jest idealny na świąteczne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię piaski :)) Kolor jest przecudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieco przypomina mi ten z kolekcji Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  4. This is gorgeous and looks great on you :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. gorgeous red, and the texture looks great too :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger