listopada 07, 2014

Nail Art Friday #25 B&W Splatter ♥

Na dzisiaj przygotowałam szybkie, proste i efektowne mani zrobione techniką, którą już ze 2 razy mogłyście widzieć na blogu - moje ukochane splatter ♥ Widziałyście je już na moim Instagramie więc teraz pora na trochę więcej zdjęć :) 

For today I've prepared quick, easy and nice looking mani with use of technique which you've probably seen here like 2 times before - my beloved splatter ♥ You may have seen it on my Instagram, so now it's high time to show you more photos of it ;)


Tak wyszło, że oba lakiery użyte do tego zdobienia pochodzą z firmy Pierre Rene. Biel to ostatnio moja ulubiona biel Miyo Malibu, a czerń to Devil Black  z linii Professional. 

Both polishes that I've used for this manicure are from Pierre Rene. White is my recently fav white Miyo Malibu and for black I've used Devil Black from Professional line :)





Mani nosiłam trochę ponad 3 dni i ostatecznie ucierpiało przy przemeblowaniu pokoju :( Bardzo dobrze mi się je nosiło. Mam nadzieję, że Wam też się podoba :) Lubicie splatter? :)

I was wearing this mani for over 3 days and unfortunatelly it got destroyed while doing a make over of my room :( I really fancied it. Hope you like it as much as I do :) Do you like splatter ? :)

16 komentarzy:

  1. This looks really good. I do like it a lot. It can be so random with the patterns that that's cool :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :* You're right ! Each nail look different, it's impossible to make same pattern :)

      Usuń
  2. Uwielbiam ten sposób zdobienia :) Ślicznie to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go bardzo lubię :)
      Dziękuję, cieszę że Ci się podoba :)

      Usuń
  3. jeszcze tego nie próbowałam - muszę nadrobić ;) wersja czarno-biała wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Koniecznie pochwal się jak spróbujesz :D

      Usuń
  4. Nie znam tej metody, piękne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie to wygląda:) biel i czerń w tej metodzie chyba sprawdzają się najlepiej, efekt jest mega:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! :) Czerń i biel to połączenie które nigdy nie zawodzi :D

      Usuń
  6. bardzo efektowne :) ja jeszcze tej techniki nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam wypróbować - łatwa, szybka a efekt jest za każdym razem inny, nie ma mowy, żeby coś tu nie wyszło :)

      Usuń
  7. Lubię takie abstrakcje na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger