listopada 26, 2014

Ostatnie kosmetyczne nowości

Daaaawno nie było takiego posta :) A, że aparat mi się ostatnio buntuje i psuje mi niemal wszystkie swatche to idealna pora, żeby nadrobić zaległości :)

It's been such a long time since my last post like this :) It's perfect occasion to re take it cause I don't really have any good swatches. My camera doesn't like me :P


Na pierwszy rzut idzie Rossmann. Jak wiele z Was uległam promocji i przetrwoniłam trochę kasy, mimo, że nie kupiłam dużo :) Za to do koszyka wpadło dokładnie to co planowałam :P

Let's begin with Rossmann. As many of you, I gave up the promotion and spend some money there. I didn't bought much, just what was needed and planned to buy :)


Do zakupu Insta-Dri przymierzałam się już jakiś czas przed promocją. Ostatecznie wzięlam go w komplecie z ulubionym BB (niżej) i jestem w nim absolutnie zakochana! Glitter to Bold Gold kupiony na spółkę z przyjaciółką. Ona bordo, ja glitter - deal idealny :D

I was considering buying Insta-Dri for some time and I decided to wait for the sale. And I'm totally with love with it! ♥ The glitter polish was bought with my friend. She bought creme dark read and I bought this one - ideal deal! :D

181, 2, 5

Kolejne są Wibosiowe nowości ♥ Ta firma mnie coraz bardziej zachwyca. Nowa zawartość szafy jest rewelacyjna, najchętniej kupiłabym wszystko ! Jednak póki co pozostałam przy tych 4 maluchach :)

Next are Wibo's latest releases ♥ They amaze me more and more recently! They new polishes are so awesome that I'd buy everything if I could! But I decided for only 4 bottles :)

64, 11, 53

Nie wchodzę do Super-Pharmu. Nie wchodzę do Super-Pharmu. Nie wchodzę do Super-Pharmu. I co? Weszłam. Obok Life'ów za 2,50zł po prostu nie mogłam przejść obojętnie! Tak. Jestem uzależniona od niebieskiego :D

I won't enter Super-Pharm. I won't enter Super-Pharm. I won't enter Super-Pharm. And what? I entered. But I just couldn't resisted buying Life polishes for only 2,5zl! And yes. I'm addicted to blue :D


Do nielakierowych nowości zalicza się mój ukochany duet kremu BB z Maybeline i Stay Matte 004 Sandstrom Rimmela. To już mój drugi komplet i nie zamienię go na żaden inny ! ♥

From non-polish new ins is my fav make up duo which is BB creme from Maybeline and Stay Matte 004 Sandstorm from Rimmel. It's my second set like this and I won;t change it for anything ♥



Na koniec pochwalę się jeszcze, że zaczęłam współpracę z Born Pretty Store :) Nie dalej jak w poniedziałek dostałam moją pierwszą paczuszkę ♥ Już zaczęłam testowanie, efekty wkrótce ;)
Z tej okazji dostałam również kod zniżkowy, który znajdziecie na pasku bocznym bloga, zapraszam do korzystania :)

Finishing this post I wanna tell you that I started cooperation with Born Pretty Store :) On Monday I got my first pack with things to test ♥ I've already started palying with them, effects will be shown soon ;)
I was also given a discount code, which you can find on the side of my blog. Feel free to use it :)


To by było na tyle :) Wpadło Wam coś w oko? :) A wy na co się skusiłyście ? Dajcie znać, buziaki :*
And that's it :) Do you like any of this particularly? :) And wht did you buy recently ? Let me know, kisses :*

17 komentarzy:

  1. The Wibos looks good and congrats on your collab with Born Pretty - I shall look forward to your posts :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) I'll try to post first mani on Friday :)

      Usuń
  2. Masz rację, szafa Wibo w tej chwili tylko zachęca do zakupów:). Brokat z SH świetnie się zapowiada, niestety ja nie mam nigdzie w pobliżu tej szafy. Akcesoria z BPS też ciekawie się zapowiadają, czekam na posty z ich wykorzystaniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może niedługi ci wstawią? W mojej mieścinie Rossmann jest na prawdę nieduży i ją wcisnęli :D

      Usuń
  3. Fajowe nowości :) A wibo ostatnio pozytywnie zaskakuje swoimi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten gliter z Sally Hansen i granitowy od Wibo :) jak się spisuje nowy top coat od Wibo? Tez się obkupiłam płytkami od BPS :) fajne zakupy :) ten środkowy Life jest słodki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Life pierwszy wylądował w koszyku, musiałam go mieć :D Top coat jest całkiem fajny, bardzo szybko schnie i ładnie nabłyszcze, kosztuje cos okolo 7 zl wiec jak na top z tej polki cenowej jest naorawdę dobrze :)

      Usuń
  5. ja oszalałam na punkcie nowej serii manhattanów i to właśnie je kupiłam na tej rossmannowej promocji ;) ale jakoś też nie poszalałam (3 manhattany i 1 revlonek) :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny haul ;) mam glitter od SH :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne nowości ;D płytka ma urocze wzorki ;) też niedawno pisałam u siebie o ostatnich łupach - trochę się nazbierało ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płytka mnie totalnie rozbroiła, jest przecudna ! Oj umknął mi ten post, zaraz nadrabiam zaleglosci :)

      Usuń
  8. Gratuluję współpracy:) płytka BP 09 jest śliczna:)
    Podobnie jak reszta nabytków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakiery Life wyglądają ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne i przemyślane zakupy :D ja tym razem też nie poszalałam..
    jestem bardzo ciekawa płytki, chciałam ją zamówić ostatnio, byłam pewna,że to zrobiłam a nie wiem jak to się stało,że kliknęłam inny wzór :( pokazuj! :))

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger